عضو هيات رئيسه مجلس شوراي اسلامي :

اقدامات دولت برای احیای دریاچه ارومیه قابل قبول نیست

اقدامات دولت برای احیای دریاچه ارومیه قابل قبول نیست

گروه خبر: محمدحسین فرهنگی گفت: برنامه_های احیای دریاچه ارومیه توسط دولت باید با جدیت بیشتری دنبال شود. وی ادامه داد: اینکه آب از کجا بیاید این در اختیار دولت است و باید به این قولی که دولت به مردم آذربایجان‌ داده است عمل کند.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: اقداماتی که برای احیای دریاچه ارومیه انجام گرفته قابل قبول نیست. هرچند که خشکسالی و کاهش بارندگی به همه جا اثر منفی گذاشته ولی با تامین منابع و مدیریت صحیح اقداماتی شود که در ماه های اخیر رها شده است.
به گزارش آرازآذربایجان ، محمدحسین فرهنگی در مورد فیلترینگ تلگرام اظهار داشت : نهادهایی که مسئول هستند در این زمینه از جمله شورای عالی فضای مجازی در حال بررسی است و هر اقدامی در این خصوص آثار مثبت و منفی دارد و طبیعتا آن تصمیمی باید گرفته شود که به نفع اقتصاد ملی و به نفع امنیت ملی و مصالح مملکت ما باشد.
ما منتظر جمع بندی تصمیمات آنها هستیم. گزارش هایی به مجلس داده شد که یکسری تمهیدات برای تقویت پیامرسان های داخلی در دست اقدام و انجام است و از طرفی پهنای باندی که اختصاص یافته برای تلگرام عملا مانع تقویت پیام رسان های داخلی است.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در موردعلل واقعی افزایش نرخ ارز و التهابات بازار ارز گفت: التهابات بازار ارز علل مختلفی دارد. بعضی از آنها علت های واقعی هستند و بعضی علت های روانی و تبلیغاتی.
اتفاقا عملی خاصی هم بعد از اعلام جدید دولت رخ نداده است؛ لازمه اینکه این تصمیمات موثر واقع شوند به یکسری اقدامات تکمیلی نیاز دارد مثل پیمانهای کلی با کشورهای همسایه که توافق شود مبادلات ارزی با ریال یا ارزهای محلی انجام گیرد.
در این صورت این زمینه فراهم می_شود. باید این انحصار ارز آمریکایی دلار به حداقل برسد.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰ ق.ظ

دیدگاه


+ هفت = 16