امام جمعه اروميه:

اقتصاد کشور گرفتار سیاست های غلط بانکی است

اقتصاد کشور گرفتار سیاست های غلط بانکی است

گروه خبر: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اقتصاد کشور گرفتار سیاست¬های غلط بانکی است گفت: مشکلات بانکی در سطوح بالایی دامن گیر اقتصاد کشور شده که بارها مورد تذکر رهبری نیز قرار گرفته است‌.
به گزارش آرازآذربایجان ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: مسؤولان در راستای تسهیل کردن اوضاع و شرایط لازم و رفع موانعی که در راه تولید و شکوفایی اقتصادی قرار گرفته اهتمام جدی داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مسائلی که برای اقتصاد امروز جامعه موثر واقع می‌شود کار جهادی و همدلی میان مردم و مدیران است که باید رعایت شود تا سبب مرتفع شدن مشکلات اقتصادی شود.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: اگر مسؤولان و مدیرانی که در عرصه اقتصادی فعالیت دارند تلاش و همت مضاعفی داشته باشند تمامی مشکلات اقتصادی جامعه حل و مرتفع می‌شود و این عزم شبانه روزی مدیران و مسؤولان را می‌طلبد.
امام جمعه ارومیه با بیان این‌که مشکلات بانکی در سطوح بالایی دامن گیر اقتصاد کشور شده که بارها مورد تذکر رهبری نیز قرار گرفته است‌، افزود: اکنون و در این برهه زمانی حساس که اقتصادمان نیز مریض است زمان اصلاح شرایط حاکم در سیستم بانکی و برخوردهای قانونی با متخلفین از سوی سه قوه است.
وی با تأکید بر نقش آفرینی مجلس در تحقق رونق تولید ملی در سال جاری تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی باید تصویب و ابلاغ لوایح و مصوبات ضد آمریکایی را در دستور کار خود قرار دهد و به طور جدی این تذکر رهبری را پیگیر باشد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان این که تنها راه نجات کشورهای مختلف از ضلالت و گمراهی پناه آوردن به مبانی و دستورات دینی است، گفت: باید در خصوص برنامه‌هایی که غربی‌ها و آمریکا برای از بین رفتن دین و ایمان مردم انجام می‌دهند توجه ویژه صورت گرفته و برای مردم در خصوص این برنامه‌ها روشنگری شود.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۹:۴۰ ق.ظ

دیدگاه


هشت − 2 =