افزایش ۵۸ درصدی ترانزیت کالا از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی

افزایش ۵۸ درصدی ترانزیت کالا از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی

آرازآذربایجان،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از افزایش ۵۸ درصدی ترانزیت کالا از پایانه‌های مرزی استان در چهار ماهه اول سال جاری خبر داد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی اظهار کرد: ترانزیت کالا از پایانه‌های پنجکانه مرزی استان در چهار ماهه اول سال جاری ۵۸ درصد افزایش یافته است.
پیمان آرامون افزود: در قسمت مسافری نیز عبور و مرور در مرز‌های ششگانه استان افزایش چشمگیری داشته است بطوریکه تردد بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر، از پنج مرز استان (رازی، بازرگان، سرو، تمرچین، پلدشت) ما حصل افزایش چشمگیر امکانات و دسترسی آسان به مرز‌های استان آذربایجان غربی است.
وی خاطر نشان کرد: بیشترین تردد مسافری در مرز‌های استان، همچنان مربوط به مرز رازی بوده که با ۴۹۴ هزار تردد، جایگاه پرد تردد‌ترین مرز استان را به خود اختصاص داده است و پایانه‌های مرزی بازرگان با ۴۴۷ هزار و پایانه مرزی سرو با ۱۸۲ هزار تردد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی یادآور شد: یکی از اصلی‌ترین دلیل‌های افزایش مسافر از پایانه‌های مرزی استان، ۲۴ ساعته شدن تردد در پایانه‌های مرز رازی و تمرچین است که ضمن کاهش زمان ایستائی مسافرین، تعداد تردد‌ها نیز بیشتر شده است.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۶ ق.ظ

دیدگاه


سه × = 12