اعتماد مردم باید با اطلاع رسانی بموقع و درست حفظ شود

اعتماد مردم باید با اطلاع رسانی بموقع و درست حفظ شود

گروه خبر: رئیس شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی با بیان اینکه اعتماد مردم باید با اطلاع رسانی بموقع و درست حفظ شود گفت: دشمنان برای مایوس ساختن مردم از مشارکت در انتخابات دسیسه چینی های پیچیده ای را اجرا می کنند که به لطف خدا و هوشیاری مردم انتخابات امسال نیز باشکوهتر از همیشه برگزار می شود. به گزارش آرازآذربایجان ، علی مصطفوی دی ماه در پنجمین جلسه شورای اطلاع رسانی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی و شهدای حادثه هواپیمایی اوکراین تصریح کرد: توطئه چینی دشمن در به حاشیه بردن تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی که به معجزه ای می ماند مشهود است.
وی گفت: متولیان امر اطلاع رسانی باید ابعاد پیچیده دشمن در سناریوسازی برای به حاشیه بردن شهادت سردار سلیمانی و نیز حمله افتخارآفرین سپاه به پایگاه آمریکایی را برای مردم روشن نمایند.
مصطفوی با تاکید بر نقش اطلاع رسانی بموقع و درست در جلب اعتماد عمومی تصریح کرد: هر گونه کوتاهی در حوزه اطلاع رسانی امروز باعث می شود تا اعتماد مردمی را بواسطه اقدامات دشمن از دست دهیم.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در ادامه ضمن تاکید بر فعال سازی کمیته های شورای اطلاع رسانی، خواستار آن شد تا راهکارهای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات احصا و عملیاتی گردد.رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: تدابیر لازم برای برگزاری قانونمند رویدادی سیاسی که تجلی وحدت و انسجام ملی ایرانیان است توسط کمیته های مربوطه در استان اندیشیده شده است. علی مصطفوی استان با اشاره به اصل بیطرفی به عنوان اصلی اساسی در انتخابات بار دیگر بر اهتمام جدی مجریان انتخابات بر رعایت آن تاکید نمود.
وی با تقدیر از تلاش هیات های اجرایی و کمیته های برگزاری، از کاهش رد صلاحیت داوطلبین در این دوره به نسبت دوره قبل در هیات های اجرایی خبر داد.مصطفوی در ادامه با تاکید بر اهمیت مشارکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به منظور مایوس ساختن دشمنان بر ضرورت فراهم سازی مشارکت حداکثری از طریق قانونی تاکید کرد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۹:۱۸ ق.ظ

دیدگاه


+ هفت = 13