نماينده مردم مياندوآب در مجلس:

ارزشی برای پول ملی کشور باقی نمانده است

ارزشی برای پول ملی کشور باقی نمانده است

گروه خبر: نایب رییس کمیسیون بودجه مجلس، گفت: پول ملی کشور ۴۰ درصد افت کرد و مردم ۴۰ درصد دارایی ها خود را از دست داده اند که این یک فاجعه برای کشور است.
جهانبخش محبی نیا با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر چاپ پول بدون پشتوانه، گفت: چاپ اسکناس در شرایط کنونی آن هم بدون پشتوانه که به گونه ای تزریق پول پر قدرت به جامعه بوده بزرگترین خطای پولی و بانکی است.
به گزارش آرازآذربایجان ، نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه امیدوارم مسئولان کشور به ویژه شورای پول و اعتبار مانع این اقدام غیرعقلانی و ناشیانه شوند، افزود: اثر چاپ اسکناس مستقیما در اقتصاد کشور تورم زا و اختلال آفرین بوده و در این وضعیت حالت جهشی و زایشی گرفته و برای اقتصاد کشور خطرناک است.
در حال حاضر برای پول ملی ارزشی باقی نمانده و فاتحه آن خوانده شده است
وی ادامه داد: در حال حاضر برای پول ملی ارزشی باقی نمانده و فاتحه آن خوانده شده است، لذا باید سر قبر پول ملی نشست و فاتحه آن را خواند.
مردم ۴۰ درصد دارایی ها خود را از دست داده اند
نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: بزرگترین خیانتی که مسئولان اقتصادی کشور انجام دادند شکستن هیبت پول ملی است به ویژه در جهش_ها و تکانه های اخیر در بازار ارز که پول ملی کشور ۴۰ درصد افت کرد و مردم ۴۰ درصد دارایی ها خود را از دست داده اند که این یک فاجعه برای کشور است.
نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نظارت ضعیف سبب پیدایش و رشد برخی موسسات مالی قارچ گونه می شود، تصریح کرد: برای تادیه بدهی از ارزش پول ملی مایه گذاشته می شود که حاصل آن کاهش ارزش آن است و در نقطه ای که جلوی فساد گرفته نمی شود، فسادهای دیگری خلق می شود.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۹ ق.ظ

دیدگاه


+ 9 = یازده