اداره کل تربیت بدنی هیچ اقدامی برای حمایت از بازیکنان مدال آور انجام نداده است

اداره کل تربیت بدنی هیچ اقدامی برای حمایت از  بازیکنان مدال آور انجام نداده است

گروه خبر: رئیس هیئت قایق رانی آذربایجان غربی گفت: اداره کل تربیت بدنی هیچ اقدامی برای حمایت از بازیکنان مدال آور انجام نداده است.
عباس شادمان در گفت و گو با ایسنا افزود: امسال هیئت قایق رانی با تمام اردوها و مسابقاتی که برگزار کرد از فدراسیون فقط ۵۵ میلیون تومان دریافت کرده که در مقایسه با ظرفیت استان در این رشته ورزشی، اعتباری بسیار اندک است و متأسفانه اداره کل تربیت بدنی آذربایجان غربی هیچ قدمی برای بازیکنان مدال آور در رشته‌های مختلف به خصوص رشته قایق رانی برنداشته است.
وی در ادامه تصریح کرد: اگر اداره تربیت بدنی برای هر ورزشکار قایق رانی ۱۰ میلیون تومان خرج کند هیئت قایق رانی آذربایجان غربی می‌تواند ۱۲ نفر به مسابقات »اینچئون« کره جنوبی اعزام کند ولی هنوز چیزی از آن‌ها ندیده‌ایم.
شادمان همچنین گفت: با توجه به فصل زمستان و سردی هوا ورزشکاران عملا نمی‌توانند به تمرینات خود در استان ادامه دهند و برای تمرین باید به شهرهای جنوب کشور سفر کنند، خوشبختانه فدراسیون یکسری کمپ‌های تیم ملی را در شمال و جنوب کشور برای فصول مختلف معین کرده است و ما هم برای تمرینات به جنوب کشور می‌رویم.
وی خاطر نشان کرد: به خاطر انتخابات فدراسیون قایق رانی بازیکنان تیم در حال استراحت هستند و ما هر لحظه سطح آمادگی بازیکنان را با دستگاه‌های آرگومتر چک می‌کنیم تا از آخرین وضعیت جسمانی آن‌ها اطلاع پیدا کنیم.
رئیس هیئت قایق رانی آذربایجان غربی گفت: بازیکنان ما از شهرهای ارومیه، مهاباد و نقده می‌باشند که اگر بودجه کافی در اختیار ما قرار بدهند ۱۲ نفر به مسابقات آسیایی اعزام خواهیم کرد چون استان ما ظرفیت بیشتر از این تعداد را هم دارد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۵:۰۵ ق.ظ

دیدگاه


3 + = نُه