اخطار قاضی‌پور در مورد ارقام میلیونی حقوق و مزایای مدیران در تامین اجتماعی

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس در اخطاری مستند به اصل سوم قانون اساسی نسبت به ارقام میلیونی حقوق و مزایای مدیران درتامین اجتماعی اخطار داد.
به گزارش ایسنا نادر قاضی پور در اخطاری درباره لزوم پرهیز از تبعیض ناروا ، گفت: در لیست حقوق و مزایای مدیران تامین اجتماعی نشان می‌دهد مدیران کل، رقم حداقل ۶ میلیون و ۳۸۸ هزار تومان وجود دارد؛ رئیس دفتر ۱۰ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان ، مشاور اجرایی و معاون اداری و مالی ۱۴ میلیون یعنی معادل یک و نیم سال حقوق یک معلم دریافت می‌کنند.
وی خواستار ارائه راه‌حلی برای دفاع از حقوق کارگران شد و مدعی شد: ما هر وقت طرحی برای حمایت از کارگران می‌آوریم تامین اجتماعی می‌گوید که اعتبار نداریم در حالی که اعتبار را برای خودشان بر می‌دارند.
قاضی پور در بخش دیگری از اخطار خود به مصوبه مجلس در لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره و تصریح کرد: ما باید قانون را شفاف تصویب کنیم تا ملت ایران و مجریان بدانند که چقدر پول از محل حق کشفیات حاصل می‌شود، آیا کل پول به خزانه می‌رود یا رقم ۲۰۰ میلیارد تومان؟
محمدرضا باهنر که اداره جلسه را برعهده داشت گفت: ما این موضوع را بررسی کردیم کاملا روشن است که از این منبع در محدوده ۲۰۰ میلیارد اختصاص داده می‌شود.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۸:۵۱ ق.ظ

دیدگاه


نُه − 1 =