فرماندار اروميه:

احداث روستا بازار در بخش‌های ۵گانه ارومیه بررسی می‌شود

احداث روستا بازار  در بخش‌های  ۵گانه ارومیه  بررسی می‌شود

گروه خبر:فرماندار ارومیه گفت: ایجاد روستا بازار در بخش‌های ۵گانه این شهرستان در دستور کار دست‌اندرکاران باشد.
به گزارش آراز آذربایجان، غلامحسین عماری فرماندار ارومیه در جمع نمایندگان تعاونی‌های روستای و کشاورزی شهرستان ارومیه، اظهارداشت: ایجاد روستا بازار در بخش‌های ?۵ گانه شهرستان ارومیه در دستور کار دست اندرکاران باشد.
وی با تسلیت ایام فاطمیه به استقبال و میزبانی شهرستان ارومیه از شهدای گمنام تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امروز به برکت از خودگذشتگی شهدای گرانقدر، کشور علی رغم سنگ اندازی‌های دشمنان با شتاب مضاعف در حال حرکت به سمت قله‌های اقتدار است.
فرماندار شهرستان ارومیه تصریح کرد: هر چقدر تصدی‌گری دولت در بخش‌های مختلف کمتر و مشارکت بخش خصوصی و تعاونی‌ها بیشتر تقویت شود، شاهد رشد و توسعه و تقویت فعالیت‌های اقتصادی خواهیم بود.
وی ادامه داد: باید بگونه‌ای برنامه ریزی کنیم تا بیش از گذشته از ظرفیت بی‌بدیل شرکت‌های تعاونی روستایی و کشاورزی بعنوان بازوی توانمند دولت و مکمل فعالیت‌های دولتی بهره گیری کنیم.
عماری رعایت قوانین و مقررات و دستورالعمل ها، تشدید نظارت بر فعالیت‌های تعاونی‌های روستای و کشاورزی و برنامه محوری این شرکت‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: بی شک شرکت‌های تعاونی روستایی و کشاورزی از پتانسیل بالایی در بخش‌های مختلف بر خوردار هستند.
فرماندار شهرستان ارومیه عنوان کرد: از مشارکت شرکت‌های تعاونی روستایی و کشاورزی در بخش‌های مختلف شهرستان ارومیه با قوت استقبال و حمایت می‌کنیم.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۲۲ ق.ظ

دیدگاه


9 − = یک