مديرکل بنياد مسکن استان خبر داد

اجرای فونداسیون بیش از ۱۴۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی

اجرای فونداسیون بیش از ۱۴۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی

گروه خبر:مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون فونداسیون یک هزار و ۴۰۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای کوچک و زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت این استان اجرایی شده است.
به گزارش آراز آذربایجان،جعفر برزگر افزود: علاوه بر آن، در کمتر از یک سال، ۲۱۴ واحد مسکونی ساخته شده در این شهرها در قالب طرح نهضت ملی مسکن به مرحله اجرای سقف رسیده‌اند.
وی اضافه کرد: پس از شهریور سال گذشته یعنی در کمتر از یک‌سال، مراحل عملیاتی احداث یک هزار و ۷۲۷ واحد در هفت شهر استان آذربایجان‌غربی از جمله ماکو، بازرگان و اشنویه تحت عنوان نهضت ملی مسکن آغاز شد.
مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی ادامه داد: برای احداث واحدهای طرح نهضت ملی مسکن، زمین مورد نیاز در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر تامین شده و به مرور برای آغاز مراحل اجرایی ساخت به‌صورت کارگزاری به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تحویل می‌شود.برزگر تاکید کرد: تلاش ما در راستای خانه دار شدن خانواده‌های بیشتری در شهرهای کوچک و زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت است که با همکاری دیگر نهادها سعی داریم روند تخصیص زمین را سرعت بخشیم.تاکنون فونداسیون یک هزار و ۴۰۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای کوچک و زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت این استان اجرایی شده است.در حال حاضر کارگزاری طرح نهضت ملی مسکن در ۱۳ شهر از ۳۳ شهر زیر ۲۵ هزار نفر آذربایجان غربی به بنیاد مسکن واگذار شده است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۵۶ ق.ظ

دیدگاه


هشت × = 72