آیا دغدغه بانوان آذربایجان غربی حضور در سالن های ورزشی بود

آیا دغدغه بانوان آذربایجان غربی حضور در  سالن های ورزشی بود

گروه گزارش:رئیس گروه هماهنگی امور بانوان آذربایجان غربی بعنوان مسئول ورزش بانوان استان در طرح دغدغه ها و مطالبات ورزشی بانوان در حضور معاون وزیر ورزش و جوانان به طرح دغدغه نه چندان مهم و غیرارزشی برای بانوان استان اکتفا کرد.
همایش مشترک هیأت های ورزشی، قهرمانان مسئولین و دست اندرکاران ستادی و شهرستانی مجموعه ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی با حضور دکتر نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.
در این همایش کیومرث پورایراندوست معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان_غربی به ارائه عملکرد ۹ ماهه ورزش استان پرداخت و سپس همایل پهلوانی منقش به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و نام مبارک حضرت سیّد الشهداء طی مراسمی به دکتر سجادی اهداء شد.
در بخش دیگری از این همایش شهلا مومن مشاور مدیرکل و رئیس گروه هماهنگی امور بانوان استان، محمد کاشف و باقر خلیلی رؤسای هیأت های شنا و شطرنج و پوپک سودمند رئیس هیأت بیماران خاص و پیوند اعضاء به ارائه پیشنهادات و نقطه نظراتی خود پرداختند و از ۹ رئیس هیأت برتر استان که در ارزیابی سال ۹۳ فدراسیون ها موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شده بودند با اهدای لوح و هدیه نقدی از جانب دکتر نصرالله سجادی مورد تجلیل قرار گرفتند.
هیأت های اسکیت، همگانی، نجات غریق شمشیربازی، والیبال، کاراته،تنیس، بوکس و ژیمناستیک هیأت های برتر استان بودند که در این مراسم از رؤسای آنان تجلیل بعمل آمد.اما قابل توجه ترین قسمت این همایش که حرف و حدیثهایی در میان حاضرین داشت سخنان ارائه شده در این همایش توسط شهلا مومن بود.
وی در وقتی که برایش اختصاص داده شده بود با تقدیر و تشکر از مدیر کل اداره ورزش و جوانان، عبداله چمن گلی، گفت: در مورد ورزش بانوان تاکنون مصوبات خوبی داشتیم و کارنامه عملی ورزش بانوان نیز خوب بوده است.وی با بیان اینکه ورزش بانوان و ملزومات توسعه و پیشرفت آن در کجای سیاست کلان ورزش کشور قرار دارد، افزود: در هر جا که برای بانوان سرمایه گذاری شده بانوان بهترین نتایج را کسب کرده اند.
رئیس گروه هماهنگی امور بانوان آذربایجان_غربی اظهار کرد: در بخش نیروی انسانی ورزش بانوان در شهرستانها با فقر نیروی تحصیلکرده مواجه هستیم و برنامه ای که ما باید برای ورزش بانوان ارائه دهیم معنا و مفهوم خود را از دست داده است.وی تصریح کرد: در بحث فدراسیونها زمینه لازم برای توسعه ورزش بانوان چه در بخش اعتبارات و چه در سهمیه های ورزشی ملموس و بارز نیست.مومن گفت: در بخش آموزش با توجه به اینکه آموزش زیربنای تولید علم است متأسفانه الان چه در بخش فدرسیونها و هیئت های ورزشی، مربیان و داوران بار علمی و فنی ندارند و لازم است فدراسیونها بار علمی همه مربیان را ارتقا بخشند.رئیس گروه هماهنگی امور بانوان آذربایجان غربی در بخش پایانی سخنان خود افزود: تماشای مسابقات بویژه مسابقات والیبال در استانهای دیگر و بالاخص در تهران فراهم است ولی متأسفانه این موضوع در استان ما محدود هست چرا که دختران ما عاشق والیبال هستند!
یعنی دغدغه بانوان استان آذربایجان غربی فقط ورود در داخل سالن مسابقات ورزشی بود که شما آن را بعنوان محدودیت زنان و دختران عنوان کردید!؟؟؟
به گزارش تیار؛ از عواقب حضور زنان در سالنهای ورزشی و بحث اینکه آیا این موضوع از نظر دینی و اسلامی درست یا نادرست هست سخنی نمی گوییم چرا که همگان به جواب این مباحث واقف هستند، شما بعنوان مسئول ورزش بانوان آذربایجان غربی بهتر بود در طرح مطالبات ورزش بانوان با دید عمومی تمام زنان و دختران استان را در نظر می گرفتید

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۸:۱۲ ق.ظ

دیدگاه


6 × پنج =