آغاز ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی توسط جهاد دانشگاهی

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی توسط جهاد دانشگاهی

آراز آذربایجان- معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی از آغاز ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی توسط جهاد دانشگاهی خبر داد.
سید جعفر ایرانی با اعلام این خبر اظهار کرد: آزمون جذب و به کارگیری ۳۸ نفر برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی در استان و ۱۴۲۲ نفر در سطح کشور توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار می شود.
وی اظهار کرد: شـرکت کار و تامین متعلق به سـازمان تامین اجتماعی در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسـانی مورد نیاز در مجموعه های مدیریت درمان تامین اجتماعی و ادارات کل بیمه ای در سـراسـر کشـور، به صـورت قرارداد موقت شرکتی نیرو جذب کند. وی ادامه داد: آزمون جذب و به کارگیری ۱۴۲۲ نفر برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی در گروه های شغلی بهیار، کمک پرستار(بهدار)،متصدی خدمات اداری(ماشین نویس، بایگان و …)، منشی پزشکی، متصدی خدمات داروئی(دارویار)، انباردار، متصدذی خدمات عمومی(نگهبان) و متصدی خدمات عمومی (راننده آمبولانس) توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار می شود.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی اظهار کرد: ثبت نام از پنج شنبه ۳ مهرماه در سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir آغاز شده است و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.
به نقلاز روابط عمومی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی، ایرانی اظهار کرد: کارت شــرکت در آزمون، از تاریخ ۲۹ مهرماه ۱۳۹۹ برای مشــاهده و پرینت بر روی ســایت مرکز آزمون جهاد دانشـــگـاهی قرار خواهـد گرفـت و آزمون نیز روز جمعـه ۲ آبـان‌مـاه ۱۳۹۹ در تمام مراکز اسـتان ها و با توجه به آمــــار شـــــرکت کنندگان، حسـب مورد در برخی از شـهرسـتان ها برگزار می شود.
وی گفت: دارندگان مدارک کمک پرستاری و تکنسین داروخانه جهاد دانشگاهی به شرط احراز شرایط می توانند در این آزمون شرکت کنند
علاقه مندان برای دریافت دفترچه راهنما می توانند به آدرس https://hrtc.ir/media/documents/Tamin_Registration_Manual.pdf مراجعه کنند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۰ ق.ظ

دیدگاه


سه − = 2