آذربایجان غربی نمادی از امنیت پایدار در کشور است

آذربایجان غربی نمادی از امنیت پایدار در کشور است

گروه خبر: فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه درتمام نقاط صفر مرزی، روستاها و شهرها استان مردم شاهد امنیت پایدارهستند گفت : نیروی انتظامی استان و نیروهای مسلح مستقر توانسته است امنیت را در استان برقرار کند.
به گزارش آرازآذربایجان ، سردارناصراصلانی در مراسم صبحگاه مشترک ناجا که با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار داشت: : در طول یکسال گذشته در آذربایجان غربی ۱۴ تن مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف گردید، این کشفیات منجربه شناسایی و دستگیری ۲۲ هزار و ۵۴۶ تهیه و توزیع کننده مواد مخدر و معتاد شد.
وی در ادامه افزود: ۶ هزار و ۵۰۰ عملیات منجربه کشف قاچاق کالا توسط انتظامی طی یکسال گذشته انجام شده است که در این راستا ‌ بیش از ۲ هزار وسیله نقلیه حامل کالای قاچاق در استان توقیف شده است.
اصلانی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی استان در کشف ۱۰۰ درصدی پرونده‌های قتل، ۹۳ درصدی پرونده های جعل، ۹۷ درصدی پرونده های کلاهبرداری و همچنین ۷۵ درصدی پرونده های سرقت بیان کرد: ارزش ریالی پرونده های مسروقه ۲۶ میلیارد تومتن بوده که بخشی از اقدامات نیروی انتظامی طی یکسال گذشته است.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در ۱۴ تن انواع مواد مخدر کشف و ۱۶ هزار عملیات برای شناسایی باندهای قاچاق کالا و مواد مخدر صورت گرفته است، گفت: یکی از نعمت هایی که خداوند به مردم ایران عطا کرده است و باید همواره شکرانه آن را به جا آوریم نعمت امنیت است که یکی از ویژگی‌های اصلی پلیس در راستای تامین امنیت و حفظ جان و مال و نوامیس مردم است.
این مسئول در ادامه افزود: توجه به مسئولیت حفظ و نظم کشور یکی از تاکیدات رهبری است چرا که هدف از برگزاری هفته ناجا جامعه محور بوده و اقتدا جامعه را تامین می‌کنند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱ ق.ظ

دیدگاه


+ یک = 9