معاون توسعه مديريت و منابع استاندار:

آذربایجان‌غربی نقطه ثقل تعامل فرهنگ‌هاست

آذربایجان‌غربی نقطه ثقل تعامل فرهنگ‌هاست

گروه خبر: معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی گفت: این استان نقطه ثقل تعامل فرهنگ‌هاست که باید ظرفیت های آن بیش از پیش شکوفا شود.
به گزارش آراز آذربایجان، جعفر ذوالفقاری در آیین گرامیداشت هفته گردشگری در ارومیه افزود: آذربایجان غربی همچنین در تعامل با فرهنگ های مشترک کشورهای همجوار می تواند گام های موثری بردارد.
وی با بیان اینکه برای تقویت زیر ساخت های گردشگری باید بخش خصوصی تقویت شود، اضافه کرد: گردشگری یک موجود زنده است و باید برای رونق و پویایی آن تلاش شود.
هفت هتل جدید در آذربایجان‌غربی درحال احداث است مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی نیز در این آیین گفت: پنج هزار و ۲۵ تخت در هتل ها و اقامتگاههای بوم گردی آذربایجان غربی وجود دارد و هفت هتل نیز در حال احداث است که با پایان احداث آنها هزار و ۶۰ تخت به تخت های استان افزوده می شود.
مرتضی صفری ادامه داد: در یک سال گذشته اعتبار جذب شده در حوزه اعتبارات عمرانی گردشگری ۶۰ میلیارد تومان است که نسبت به سال قبل رشد داشته و به ایجاد زیر ساخت های گردشگری کمک خواهد کرد.
وی با بیان اینکه آماده همکاری با کسانی‌ هستیم که مایل به سرمایه گذاری در حوزه گردشگری هستند، افزود: حضور سرمایه گذاران و تلاش آنها در حوزه گردشگری می تواند توسعه اماکن تفریحی را محقق سازد.
وی اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از فعالیت های سالم حمایت خواهد کرد تا فضا برای فعالیت سالم باز باشد.مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی یادآور شد: در سال گذشته ۱۰۳ مورد برخورد با کارهای غیر مجاز در این حوزه صورت گرفت.
در این آیین ضمن افتتاح از فعالان حوزه گردشگری استان نیز تجلیل و قدردانی شد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۰۰ ق.ظ

دیدگاه


8 − = چهار