مديرکل دفتر نظارت بر طرح‌هاي توسعه عمران وزارت راه و شهرسازي در اروميه:

آذربایجان‌غربی از استان‌های شاخص در طرح نهضت ملی مسکن است

آذربایجان‌غربی از استان‌های شاخص در طرح نهضت ملی مسکن است

گروه خبر:مدیرکل دفتر نظارت بر طرح‌های توسعه عمران وزارت راه و شهرسازی گفت: آذربایجان‌ غربی در بحث تامین زمین از استان‌های شاخص در کشور در طرح نهضت ملی مسکن بوده و اراضی به میزان فراتر از مقدار تعیین شده، تامین شده است.
به گزارش آراز آذربایجان، محمد سرلک در جلسه شورای تامین مسکن استان آذربایجان غربی اظهار کرد: موقعیت بسیار خوب اراضی الحاقی تامین شده، سبب رضایت مردمی شده است.
وی افزود: در سایر استان‌ها در بخش اراضی تامین شده مشکلات فراوانی وجود دارد که موجب ایجاد اختلال در روند اجرای طرح می‌شود.
مدیرکل دفتر نظارت بر طرح‌های توسعه عمران وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: اراضی که در آذربایجان‌غربی شناسایی و تامین شده به لحاظ فنی خوب و بدون هیچ مشکلی استعلام‌ها به نتیجه رسیده است.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی هم در این جلسه گفت: عملکرد این استان در بخش تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خوب و امیدوارکننده است.حسین مذنب ادامه داد: به دستور ریاست جمهوری تیمی برای بررسی عملکرد نهضت ملی مسکن در استان‌ها تشکیل شده تا مدیران ملی از نزدیک از پروژه‌ها بازدید کنند.به گفته وی، این بازرسی‌ها سبب رفع مشکلات احتمالی اجرایی طرح نهضت ملی مسکن می‌شود.مذنب اظهار کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های خدمات‌رسان و بانک‌های عامل مشارکت بیشتری در اجرای طرح نهضت ملی مسکن داشته باشند.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۹:۱۵ ق.ظ

دیدگاه


هشت + 5 =