فرماندار خبرداد

امدادرسانی به متاثرین آبگرفتگی ارومیه

امدادرسانی  به متاثرین  آبگرفتگی  ارومیه

گروه خبر: فرماندار ارومیه از امدادرسانی به متاثرین از سیلاب و آبگرفتگی در برخی مناطق ارومیه خبرداد.
به گزارش آراز آذربایجان،غلامحسین عماری افزود: به دنبال بارش شامگاه پنجشنبه سوم خرداد در ارومیه، منازل برخی مناطق شهر دچار آبگرفتگی شد که تیم های عملیاتی هلال احمر، آتش نشانی و دستگاههای خدمات رسان با تجهیزات فنی در این مناطق حضور یافتند.
وی با بیان اینکه به بیش از ۲۰ واحد مسکونی در اثر آبگرفتگی خسارت جدی وارد شده و مابقی جزیی است، ادامه داد: با همکاری دستگاههای خدمات رسان تخلیه آب از منازل به اتمام رسیده است و مسجدی برای اسکان اضطراری شهروندانی که امکان اسکان در منازل خود ندارند با امکانات لازم تجهیز شده است. عماری با بیان اینکه خسارات با همکاری اهالی صورتجلسه شده است، اظهار کرد: بر اساس جلسه اضطراری تشکیل شده، مقرر شد شهرداری از لحاظ فنی در مناطق دچار آبگرفتگی شده بررسی های لازم را انجام و در صورت لزوم اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه برای آبگرفتگی های احتمالی آتی انجام دهد. امدادرسانی به ۴۸ واحد مسکونی در ارومیه که بر اثر بارش باران
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی نیز از امدادرسانی به ۴۸ واحد مسکونی در ارومیه که بر اثر بارش باران و تگرگ دچار آبگرفتگی شدند.
حمید محبوبی در این زمینه اظهار کرد: در جریان بارندگی‌های شامگاه پنجشنبه۳ خرداد ۱۴۰۳ تعدادی از واحدهای مسکونی در محله کشتارگاه ارومیه دچار آبگرفتگی شد که براساس درخواست شهرداری و آتش نشانی ارومیه برای پشتیبانی عملیات، پنج اکیپ تخصصی سیلاب و تیم واکنش سریع نیروهای جمعیت هلال احمر در محل حاضر شدند.
وی ادامه داد: ۶ تیم امداد ونجات جهت تخلیه آب از منازل آبگرفته از دقایق اولیه به محل‌های حادثه دیده اعزام شدند.
محبوبی افزود: اقدامات لازم جهت اسکان شهروندان در ۲ مسجد این محله در نظر گرفته شد و مقرر شد بین خانواده‌های متأثر از سیلاب تا تخلیه کامل منازل از آب، بسته‌های غذایی و پتو نیز توزیع شود.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۴ ب.ظ

دیدگاه


× شش = 6