نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي :

ارتش در میدان رزم و بهداشت با تمام توان حاضر است

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران دیروز در میدان رزم و امروز در میدان بهداشت و درمان با تمام توان حاضر است که جای تقدیر دارد.
حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در رزمایش بزرگ لبیک یا امام خامنه ای قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه اقدامات ارتش در برابر ویروس کرونا نشان دهنده آمادگی ارتشیان سرافراز در میادین مختلف است افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف نشان داد که فدای ملت و این نظام الهی هستند.
وی با اشاره به اینکه شاخصه مهم ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اخلاص و عمل در راه خداوند است گفت: برکات تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) در حفظ و تثبیت ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوایل انقلاب که نشانه عمق جهان‌بینی امام راحل و نگاه توحیدی ایشان است، امروزه به خوبی آشکار شده است.
حجت الاسلام قریشی افزود: نیروهای ارتش در این ایام که مردم با بیماری کرونا درگیر بودند، با تمام قوا به میدان آمده و در کنار مردم و مسؤولان تلاش کردند که زنجیره گسترش این ویروس را بشکنند و نیز در سایر موضوعات اعم از کمک رسانی و توزیع اقلام بهداشتی پیش قدم بودند.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ا نیز در این رزمایش گفت: کارنامه ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابله با بدخواهان نظام اسلامی یک کارنامه درخشانی است.
امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو افزود: امروز تأمین امنیت پایدار در منطقه توسط ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران مصداق اشدا علی الکفار و کمک‌های بیولوژیکی و سازندگی در زمان سیل، زلزله و شیوع ویروس کرونا مصداق رحما بی نهم است.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه این رزمایش در پنج مرحله اجرا می‌شود گفت: ۱۰۵۰ تخت در ۱۱ شهر برای درمان بیماران کرونایی توسط این قرارگاه راه اندازی شده است.
امیر حاجیلو با بیان اینکه ضد عفونی معابر و راه اندازی ایستگاه‌های پایش سلامت از جمله بخش‌های مهم این رزمایش است افزود: در هر شهرستان چهل خودرو اقلام بهداشتی و درمانی و مواد غذایی نیز برای کمک به خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.وی در ادامه به اقدامات انجام شده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا در جریان مقابله با ویروس کرونا اشاره کرده و گفت: ارتش با هماهنگی دانشگاه علوم‌پزشکی توانست اقدامات خوبی در این زمینه انجام دهد و با پایش و کنترل ورودی های استان، تهیه و توزیع بسته های بهداشتی و اقلام غذایی، تجهیز و ایجاد نقاهتگاه‌های موقت و بیمارستان های مجهز توانست قدم مؤثری در جهت مقابله با این ویروس انجام دهد که این تلاش ها هم ادامه خواهد داشت.امیر حاجیلو خاطرنشان کرد: با توجه به برگزار نشدن مراسم رژه بخاطر ویروس کرونا تصمیم بر این گرفته شد که رژه خدمت توسط نیروهای ارتش کشور انجام پذیرد و در این رژه کمک های مختلف از جمله غربالگری، و توزیع بسته های معیشتی و اقلام ضروری در مناطق محروم شهرها صورت بگیرد.
استاندار آذربایجان غربی نیز در حاشیه این رزمایش در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به نقش آفرینی ارتش در برهه‌های حساس کشور گفت: این نیروی جان برکف تجلی روشنی از رشادت و مردم داری است.به گزارش آرازآذربایجان به نقل از مهر، محمدمهدی شهریاری با بیان اینکه ارتش علاوه بر حضور مؤثر در تأمین امنیت و دفاع از میهن، هرگاه ملت بر اثر بلایای طبیعی دچار سختی گشته، ورودی درخشان داشته است افزود: امروز هم در مقابله با بیماری کرونا ارتش یک نقش آفرینی غیرقابل انکار دارد و دوشادوش دیگر نیروهای نظامی و انتظامی در سنگر خدمت به مردم حضور دارند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱:۳۷ ب.ظ

دیدگاه


7 − دو =