مديرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو :

۱۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ماکو به فعالان اقتصادی بلاروس ارائه شد

۱۱۰ فرصت  سرمایه‌گذاری  منطقه آزاد ماکو  به فعالان اقتصادی بلاروس ارائه شد

گروه خبر: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به تلاش روزافزون این منطقه برای توسعه جذب سرمایه داخلی و خارجی گفت: به همین منظور، ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری این منطقه به فعالان اقتصادی بلاروس ارائه شده است.
به گزارش آراز آذربایجان،حسین گروسی افزود: این بسته های سرمایه گذاری در دیدار اخیر با معاون اقتصادی منطقه آزاد مینسک و فعالان اقتصادی این منطقه ارائه شد که مورد توجه آنان نیز قرار گرفت.
وی اضافه کرد: با ارائه این بسته سرمایه گذاری، از فعالان بلاروسی دعوت شد تا از ظرفیت های منطقه آزاد ماکو بازدید کنند که مطمئن هستیم این بازدید به جذب سرمایه گذاری بسیار خوب خارجی منجر خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه به دنبال ایجاد بانک آفشور برای امکان فعالیت‌های بانکی در سطح بین‌المللی در منطقه آزاد ماکو هستیم، اضافه کرد: این بانک‌ها تحت مجوز بانکداری بین‌المللی قرار دارند و اغلب در مناطق آزاد فعالیت می‌کنند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد: این منطقه در موضوع لجستیک هوشمند برای تسریع در ترانزیت کامیون ها از مرز پیشگام بوده و همین امر می تواند در جذب سرمایه های کشورهای اروپای شرقی به ویژه بلاروس بسیار موثر باشد.
گروسی اظهار کرد: فرودگاه بین المللی ماکو نیز با امکان کارگو و ده‌ها فرصت دیگر در این منطقه، ظرفیتی است که می تواند در تبادلات اقتصادی ایران و کشورهای اوراسیا و مناطق آزاد دیگر در منطقه تاثیر داشته باشد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۰۷ ق.ظ

دیدگاه


یک + 4 =