پروازهای فرودگاه ارومیه با وجود بارش برف برقرار است

پروازهای فرودگاه ارومیه با وجود بارش برف برقرار است

آراز آذربایجان- مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: پروازهای فرودگاه ارومیه با وجود بارش برف و باران و هوای مه‌آلود طبق برنامه در حال انجام است.
محمدعلی نائل قراملکی افزود: پروازهای شرکت هواپیمایی آتا و ایران‌ایر از مبدا تهران صبح امروز در فرودگاه ارومیه به زمین نشست و پروازهای شرکت هواپیمایی آتا، ایران‌ایر و آسمان از فرودگاه ارومیه به سمت تهران نیز طبق برنامه انجام شد.
وی اظهار داشت: ۶ پرواز ورودی به فرودگاه ارومیه و پنج پرواز خروجی از فرودگاه ارومیه در برنامه امروز یکشنبه وجود دارد که طبق برنامه انجام می‌شود.
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: مسافران برای اطمینان بیشتر می‌توانند قبل از مراجعه به فرودگاه با اطلاعات پرواز به شماره ۱۹۹ یا تلفن مستقیم ۳۲۷۷۷۷۶۶ -۰۴۴ تماس بگیرند و از وضعیت پروازهای این فرودگاه مطلع شوند.
آذربایجان‌غربی سه فرودگاه در شهرهای ارومیه، خوی و ماکو دارد ولی بخش قابل توجهی از پروازهای این استان از طریق فرودگاه ارومیه انجام می‌شود؛ تهران، مشهد و استانبول سه مسیر پروازی پرتردد فرودگاه ارومیه به شمار می‌رود.
روزانه به طور متوسط پنج پرواز و هفته‌ای ۳۹ پرواز، ٢ پرواز به مقصد مشهد و ٢ پرواز به مقصد استانبول و ۳۵ پرواز به مقصد تهران توسط شرکت‌های هواپیمایی آتا، ایران ایر، قشم، تابان، آسمان و ساها از فرودگاه ارومیه انجام می‌شود.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰ ق.ظ

دیدگاه


× سه = 3