استاندار آذربایجان غربی:

فراموشی مسألۀ فلسطین از برنامه‌های استکبار جهانی علیه گسترش اسلام است

فراموشی مسألۀ فلسطین از برنامه‌های استکبار جهانی علیه گسترش اسلام است

آرازآذربایجان،استاندار آذربایجان‌غربی گفت: فراموشی مسألۀ فلسطین و تأمین امنیت رژیم جعلی، کودک‌کش، اشغالگر و غاصب قدس شریف از برنامه های جدی نظام سلطه و استکبارجهانی علیه گسترش اسلام و غلبه بر کشورهای آزاد و مستقل در سطح منطقه و جهان است.
استاندار آذربایجان‌غربی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد، متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
امام خمینی(رحمت الله تعالی علیه):
روز قدس ، روز حیات مجدد اسلام است.
روز جهانی قدس میراث ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی( رحمت الله تعالی علیه ) در راستای دفاع و حمایت از حقوق مستضعفان و مبارزه با استکبار جهانی و بویژه رژیم جعلی صهیونیستی است .
مساله قدس هم از لحاظ دینی و مذهبی، و هم از لحاظ منطقه‌ای و جهانی یکی از پر اهمیت‌ترین مسائل روز دنیاست و سالهاست در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان آزادگان عالم اعلام می‌کنند که هرگز آوارگی یک ملت از یاد نخواهد رفت و همواره در این مسیر، گام‌های استوارتری برمی‌دارند تا روزی که بیت‌المقدس آزاد شود و جهانیان ببینند ظلم و اشغال پایدار نیست.
شعار امسال روز جهانی قدس که«از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» نام گذاری شده نیز بیانگر آن است که بی تردید مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و بیداد و سازش ناپذیری در برابر ستمگران، تنها راه پیروزی است. روز جهانی قدس روز احیای موضوع فلسطین به عنوان مهمترین مسئله محوری و بازگرداندن توجه امت مسلمان به آن و احیای این مسئله در دل مردم است.
فراموشی مسألۀ فلسطین و تأمین امنیت رژیم جعلی، کودک‌کش، اشغالگر و غاصب قدس شریف از برنامه های جدی نظام سلطه و استکبارجهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار علیه گسترش اسلام و غلبه بر کشورهای آزاد و مستقل در سطح منطقه و جهان است، که با ابتکار عمل و راهبرد حضرت امام خمینی «رحمت الله تعالی علیه» در اعلام جمعۀ آخر ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهانی قدس»، این توطئۀ شوم و سنگین نقش بر آب شد و امروز، ادامۀ این راهبرد عظیم امام دوران، با هدایت های حکیمانۀ رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای «مدظله العالی»، موجب بروز و ظهور افول مؤلفه های قدرت در رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین های اشغالی شد.
ضمن قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر مقاومت و اعلام حمایت مجدد از مردم سرافراز فلسطین و مقاومتِ قهرمان، آحاد مردم شریف استان آذربایجان غربی را به زنده نگه داشتن آرمان فلسطین و برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم دشمن ‌شکن روز قدس دعوت نموده و پیروزی ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف را از درگاه خداوند سبحان خواستارم.
محمدصادق معتمدیان
استاندار آذربایجان غربی

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۷ ب.ظ

دیدگاه


× هشت = 24