۳۰۰ اکیپ بازرسی بر بازار آذربایجان غربی نظارت می‌کنند

۳۰۰ اکیپ بازرسی بر بازار آذربایجان غربی نظارت می‌کنند

آرازآذربایجان، معاون جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی گفت: برای افزایش بازرسی‌ها و ممانعت از افزایش بی رویه قیمت کالاهای اساسی، ۳۰۰ اکیپ بازرسی بر بازار و عرضه کالاها در این استان نظارت می‌کنند.
رحیمی روز چهارشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان اظهار کرد: این اکیپ‌ها متشکل از نیروهای بازرسی جهاد کشاورزی، سازمان صمت، تعزیرات حکومتی و نیروهای نظامی (بسیج) است.
وی افزود: گشت‌های بازرسی از فردا پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت با جدیت و دقت بالا بر روند توزیع کالا در بازار استان نظارت کرده و با متخلفان برخورد قانونی خواهند کرد.
رحیمی اضافه کرد: در شرایطی که دولت با هدف تقسیم عادلانه یارانه به مردم همه تلاش خود را بکار گرفته نباید اجازه دهیم برخی با سواستفاده، این اقدام درست و اساسی دولت را زیر سوال برده و کام مردم را تلخ کنند.
وی ادامه داد: مردم همه باید متولیان امور را در اجرای درست و مناسب طرح یاری کرده و از احتکار خانگی برخی کالاهای اساسی خودداری کنند و مطمئن باشند دولت با همه توان اقلام اساسی مورد نیاز مردم را تامین خواهد کرد.
رحیمی تاکید کرد: تاکنون به غیر از روغن خوراکی، هیچ مشکلی در خصوص کمبود کالاهای اساسی از جمله برنج، ماکارونی، مرغ و تخم مرغ در سطح استان وجود ندارد.
وی در خصوص ایجاد صف مقابل برخی نانوایی‌های سطح استان گفت: مهمترین دلیل این کار افزایش تقاضای خرید بیش از نیاز مصرف است که مردم با احتمال گران شدن نان، اقدام به خرید بیشتر می‌کنند.
معاون جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی افزود: سهمیه آرد نانوایی‌های استان و قیمت آن هیچ تغییری نکرده است لذا از عموم مردم تقاضا داریم که براساس نیاز و میزان مصرف، خریداری کنند.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۶:۱۹ ب.ظ

دیدگاه


× 3 = نُه