مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی زمستان ۹۶ تا آخر فروردین تمدید شد

مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی زمستان ۹۶ تا آخر فروردین تمدید شد

آراز آذربایجان-مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی گفت: مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان ۹۶ تا پایان فروردین ماه جاری تمدید شد.
یعقوب مزرعه‌لی با اشاره به بخشنامه رئیس کل سازمان امور مالیاتی در خصوص تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره چهارم ۹۶ تا پایان فروردین ماه، مصادف بودن زمان ارائه این اظهارنامه با تعطیلات نوروز و درخواست مؤدیان مالیات بر ارزش افزوده را علت این تصمیم سازمان عنوان کرد.
وی، افزود: طبق بخشنامه، مؤدیانی که تا پایان روز جمعه ۳۱ فروردین ماه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده مربوط به دوره چهارم مالیاتی سال ۹۶ را ارائه کنند، امکان برخورداری ۱۰۰ درصدی بخشودگی جرائم عدم تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر برای دوره مزبور و تاخیر در پرداخت مالیات و عوارض متعلق را در صورت درخواست کتبی خواهند داشت.
مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی، از مؤدیان مالیات بر ارزش افزوده استان خواست با مراجعه به سامانه اینترنتی به نشانی www.evat.ir نسبت به ارائه اظهارنامه فصل زمستان و پرداخت مالیات متعلق اقدام کنند.
وی، خاطرنشان کرد: بنا بر قانون، مؤدیان نظام مالیات بر ارزش افزوده تا ۱۵ روز بعد از پایان هر فصل باید اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده خود را به سازمان امور مالیاتی ارائه کنند.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۹:۴۵ ق.ظ

دیدگاه


+ پنج = 12