در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

۱۲ قطعه زمین برای خانواده‌های با بیش از ۳ فرزند در آذربایجان‌غربی تخصیص یافت

۱۲ قطعه زمین برای خانواده‌های با بیش از ۳ فرزند در آذربایجان‌غربی تخصیص یافت

آرازآذربایجان ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تاکنون ۱۲ قطعه زمین مسکونی در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در این استان تخصیص یافته است.
سیدمحسن حمزه لو افزود: تاکنون ۲۸۶ نفر دارای سه فرزند و بیشتر در این استان برای دریافت زمین برای ساخت واحد مسکونی در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تکمیل پرونده کرده‌اند.
وی اضافه کرد: بیشترین شمار متقاضیان مربوط به شهرستان ارومیه با ۱۳۴ نفر است و پس از آن در شهرستان‌های خوی ۱۳۰ نفر، اشنویه ۱۴ نفر، نقده ۶ نفر و چالدران ۲ نفر متقاضی دریافت زمین در قالب این قانون شده‌اند.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهار کرد: براساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که سه فرزند دارند و فرزند سوم آنها متولد ٢۴ آبان ۱۴۰۰ به بعد است، زمین واگذار می شود.
وی با ارائه آمار متقاضیان نهضت ملی مسکن در این استان هم گفت: حدود ۱۷۰ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی وجود دارد که تاکنون حدود ۳۳ هزار متقاضی تایید نهایی شده اند.
حمزه لو افزود: اراضی مورد نیاز برای ساخت ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در این استان تامین شده است و مشکلی از بابت تامین زمین وجود ندارد.
از متقاضیان تایید شده ۱۲ هزار نفر در بانک‌های عامل افتتاح حساب کرده و حدود ۸ هزارنفر آورده اولیه خود را واریز کرده اند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۸ ب.ظ

دیدگاه


9 − = سه