۱۱ شهر استان آذربایجان ‌غربی به رنگ آبی کرونا درآمد

۱۱ شهر استان آذربایجان ‌غربی به رنگ آبی کرونا درآمد

آراز آذربایجان-معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان‌ غربی با اشاره به افزایش شهرهای آبی از لحاظ کرونا در استان گفت: هم اکنون ۱۱ شهر استان آذربایجان ‌غربی به رنگ آبی کرونا درآمده است.
علی مصطفوی ، با اشاره به افزایش شهرهای آبی از لحاظ کرونا در استان اظهار داشت: هم اکنون ۱۱ شهر استان آذربایجان‌ غربی به رنگ آبی کرونا درآمده است.
وی تصریح کرد: پنج شهرستان در شمال استان مانند ماکو، شوط، پلدشت، چایپاره و چالدران و ۶ شهرستان در جنوب آذربایجان‌ غربی شامل اشنویه، پیرانشهر، سردشت، بوکان، شاهین‌دژ و تکاب از لحاظ کرونا آبی هستند.
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان ‌غربی گفت: همچنین هم اکنون شهرهایی مانند خوی، سلماس، ارومیه، میاندوآب، نقده و مهاباد همچنان از لحاظ رنگ‌بندی کرونا به عنوان شهرهای زرد مطرح هستند.
وی در ادامه افزود: در هفته گذشته تنها هشت شهرستان آذربایجان‌ غربی از لحاظ کرونا به رنگ آبی بود که خوشبختانه سه شهرستان نیز بدان افزوده شده و امید است که در هفته‌های بعدی تعداد این شهرها افزایش یابد.
مصطفوی تاکید کرد: بی‌تردید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و دوری از تجمعات و حضور در امکان پرتردد توسط مردم نقش فراوانی در کاهش و کنترل بیماری کرونا و در نتیجه کاهش میزان مرگ و میر شهروندان دارد.

نوشته شده توسط admin در جمعه, ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱:۰۲ ب.ظ

دیدگاه


هشت + 6 =