یارانه سوخت و بیمه رانندگان تاکسی از چند سال پیش قطع شده است

یارانه سوخت و بیمه رانندگان تاکسی از چند سال پیش قطع شده است

آرازآذربایجان-رئیس سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه گفت: بسته‌های حمایتی از رانندگان تاکسی باید از سوی دولت تخصیص یابد اما چندین سال است که دولت یارانه سوخت و بیمه رانندگان را قطع کرده است.
فخرالدین معصوم زاده ، با انتقاد از تصمیم دولت در قطع بیمه رانندگان تاکسی اظهار داشت: بسته‌های حمایتی از رانندگان تاکسی باید از سوی دولت تخصیص یابد اما چندین سال است که دولت یارانه سوخت و بیمه رانندگان را قطع کرده است.
وی گفت: متأسفانه بیمه رانندگان تاکسی از ماه سوم سال ۹۳ قطع شده و اکنون تفاوتی بین راننده شخصی و راننده تاکسی در این خصوص وجود ندارد.
رئیس سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه با اشاره به حمایت‌هایی که از سوی سازمان متبوع وی از رانندگان تاکسی می‌شود خاطرنشان کرد: ارائه بسته‌های حمایتی برای تأمین قطعات خودرو مانند لنت ترمز و تأمین ۶۰ درصدی بیمه تکمیلی رانندگان از آن جمله است.
وی با بیان اینکه باشگاه ورزشی و استخر رایگان یا نیم بها برای رانندگان تاکسی در نظر گرفته شده که می‌توانند از آن استفاده کنند افزود: همچنین درمانگاهی در نظر گرفته شده که به‌صورت رایگان برای رانندگان تاکسی خدمات کلینیکی ارائه می‌دهد.
* تاکسی‌های ارومیه مجهز به تاکسی‌متر می‌شوند
معصوم زاده در ارتباط با تجهیز تاکسیرانی ارومیه به دستگاه‌های کارت‌خوان اظهار داشت: تاکسی‌های ارومیه مجهز به تاکسی‌متر می‌شوند که این سیستم‌ها مجهز به دستگاه‌های الکترونیکی و سی پی اس است.
وی گفت: حدوداً ۲ سال است که بر روی این موضوع کار می‌کنیم که نرم‌افزار و سخت‌افزار آن مشخص شده است.
رئیس سازمان تاکسیرانی ارومیه افزود: در حال حاضر ۳ دستگاه تاکسی متر بر روی تاکسی‌ها نصب کرده‌ایم که در حال تست هستند و قرار است به زودی از این دستگاه‌ها رونمایی شود.
وی در ارتباط با هزینه تمام‌شده انجام این کار خاطرنشان کرد: هزینه هر تاکسی‌متر با پشتیبانی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری حدود یک و نیم تا ۲ میلیون در نظر گرفته شده که هیچ‌گونه وجهی از سوی رانندگان اخذ نمی‌شود و شرکت سرمایه‌گذار خودش سرمایه را تأمین می‌کند.
منبع: تسنیم

نوشته شده توسط admin در جمعه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۷:۲۴ ب.ظ

دیدگاه


× هشت = 40