کیفیت آثار تولیدی در زمینه ایثار و شهادت بهتر شده است

کیفیت آثار تولیدی در زمینه ایثار و شهادت بهتر شده است

گروه فرهنگی:یک کارگردان فیلم گفت: کیفیت آثار تولیدی در زمینه‌های ایثار، شهادت و مقاومت بهتر شده و روز به روز شاهد رشد این آثار هستیم.
یادگاری، کارگردان فیلم از کیفیت آثار تولیدی در زمینه ایثار، مقاومت و شهادت گفت: آثار در زمینه ایثار و مقاومت بسته به چند مولفه است تا بگوییم کیفیت در آثار تولیدی این زمینه‌ها چگونه‌ است. موضوع انتخابی، تولید اثر، کیفیت خود فیلم که شامل تصویر، صدا و دیگر موارد است.
وی ادامه داد: ما در ساخت این قبیل‌ فیلم‌ها در زمینه کیفیت و تولید اثر می‌توانیم بگوییم پیشرفت‌هایی کرده‌ایم اما در زمینه انتخاب موضوع و نحوه پرداختن به آن موضوع هنوز دچار مشکلاتی هستیم.
به عنوان مثال یک کارگردان می‌گوید می خواهد فیلمی با یک موضوع بسیار خوب در زمینه ایثار و شهادت بسازد اما نمی‌داند فیلم خود را با چه صحنه‌ای با چه اتفاق و رویدادی شروع کند، نحوه شروع یک فیلم یکی از مولفه‌های مهم ساخت فیلم است که کارگردان بداند فیلم خود را چگونه شروع کند آن را ادامه دهد و به پایان برساند؛ اما به طور کلی شاهد اتفاق‌های خوبی در زمینه فیلم‌هایی ایثار و شهادت هستیم.
و کیفیت آثار تولیدی ایثار، شهادت و مقاومت روز به روز در حال افزایش است.
یادگاری درباره تکراری شدن فیلم‌های ایثار، شهادت و مقاومت گفت: آثار ایثار، مقاومت و شهادت هیچ وقت تکراری نمی‌شوند، ما کشوری هستیم که هشت سال جنگ پی‌در‌پی را چشیدیم و در طول سال‌هایی درگیر جنگ‌های متفاوت شدیم، پس باید از مضمون مقاومت، ایثار و همدلی کار بسازیم تا اتحاد و همدلی و نوع دوستی را به خوبی نشان دهیم.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،وی افزود: فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت نه تنها در ایران بلکه در دیگر کشورهایی همچون فلسطین، لبنان و… به خوبی نمایان است و چیزی که عیان است نیاز به بیان ندارد.
.Arazazarbaiijan.farhangi@gmail.com

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۹:۱۱ ق.ظ

دیدگاه


+ 4 = نُه