مدير پايانه مرزي بازرگان خبر داد

کاهش تردد اتوبوس‌های مسافربری از مرز بازرگان

کاهش تردد اتوبوس‌های مسافربری از مرز بازرگان

گروه خبر:مدیر پایانه مرزی بازرگان از کاهش تردد اتوبوس‌های مسافربری از مرز بازرگان طی سالجاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد.
آیدین رحمانی در گفت‌وگو با آرازآذربایجان اظهار داشت: پایانه مرزی بازرگان یکی از پایانه‌های مهم و مرزی آذربایجان غربی است که امسال شاهد افزایش میزان مسافر خارجی از این پایانه هستیم.
وی تصریح کرد: امسال میزان ورود مسافران خارجی از مرز بازرگان ۳۹ درصد رشد نشان می‌‌دهد که بخشی از این افزایش ناشی از بسته بودن مرز سرو و رازی خوی بود که به دلیل مشکلاتی که در مرز ترکیه وجود داشت، مرز بازرگان برای تردد بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.
مدیر پایانه مرزی بازرگان با بیان اینکه امسال ۳۳۳ هزار و ۶۶۷ نفر مسافر خارجی و داخلی از طریق مرز بازرگان وارد استان آذربایجان غربی شده‌اند، افزود: از این تعداد ۱۹۹ هزار و ۲۴۶ نفر را مسافران ایرانی تشکیل می‌دهند.این مسئول با بیان اینکه در این میان تعداد مسافران خروجی نیز ۲۷۲ هزار و ۴۵۳ نفر بود، از کاهش مسافران خارجی خروجی از این مرز خبر داد و اعلام کرد: امسال میزان خروج مسافران خارجی از مرز بازرگان ۲۸ درصد کاهش داشته است.رحمانی با بیان اینکه این مسافران با ۴ هزار و ۷۱۹ دستگاه اتوبوس از مرز بازرگان خارج شده‌اند، ادامه داد: در این خصوص نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۲۳ درصدی تردد اتوبوس‌های حامل مسافر بودیم.
وی با بیان اینکه بخش دیگری از مسافران نیز از طریق خودروی سواری از مرز بازرگان خارج شده‌اند، اظهار داشت: شش ماه نخست امسال شاهد تردد ۱۹ هزار و ۷۵۱ دستگاه سواری از این مرز بودیم.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۵:۵۶ ق.ظ

دیدگاه


× 1 = هفت