چهره

چهره

ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: پنج ماه نخست سال جاری گمرک بازرگان بیشترین سهم ارزشی گمرکات آذربایجان غربی در واردات کالا را به دست آورده است.
میرهاشم سیداحمدی با اشاره به ارزش کالاهای وارداتی از گمرکات و بازارچه‌های آذربایجان غربی، اظهار داشت: میانگین ارزش هر تن کالای وارداتی در پنج ماه نخست سال جاری از گمرکات و بازارچه‌های مرزی استان یک هزار و ۳۹۲ دلار گزارش شده است.
وی با اشاره به سهم ارزشی گمرکات آذربایجان غربی در واردات استان، تصریح کرد: گمرک بازرگان با ۵۹ درصد از سهم ارزشی گمرکات استان در واردات کالا به آذربایجان_غربی بالاترین سهم را دارد.سیداحمدی خاطرنشان کرد: پنج ماه نخست سال جاری گمرک ارومیه با ۲۸ درصد سهم ارزشی واردات آذربایجان غربی در بین گمرکات استان در رده دوم قرار دارد.
ناظر گمرکات آذربایجان غربی افزود: گمرک سرو، بازارچه سر و گمرک خوی به ترتیب دارای سهم ارزشی ۱۱ درصد، یک درصد و یک درصد هستند.وی به سهم ارزشی گمرکات آذربایجان غربی در ترانزیت خارجی اشاره کرد و ابراز داشت: پنج ماه نخست سال جاری گمرک بازرگان ۷۲ درصد، گمرک پیرانشهر ۲۱ درصد، گمرک رازی شش درصد و گمرک سرو یک درصد از سهم ارزشی گمرکات در ترانزیت خارجی را به خود اختصاص داده‌اند.سیداحمدی گفت: سهم وزنی گمرکات بازرگان، پیرانشهر رازی و سرو در ترانزیت خارجی به ترتیب ۵۶ درصد، ۳۴ درصد، ۹ درصد و یک درصد است.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۵:۱۲ ق.ظ

دیدگاه


9 × = بیست هفت