چهره

چهره

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: مسئولان روستاها و روستانشینان با آمارگیران مسکن روستایی همکاری کنند.
ایوب عزیزی افزود: دهیاران، شوراها، ریش سفیدان، ائمه جماعت، دبیران، مسئولان محلی و استانی و اهالی روستاهای استان باید با آمارگیران طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی همکاری لازم را بکنند تا بتوانیم طرح‌های عمرانی روستاها را با کیفیت بالایی اجرا کنیم.
وی از مردم روستاها خواست با دقت و حوصله به پرسش ماموران آمارگیر پاسخ دهند تا با نتایج به دست آمده، در تهیه و اجرای طرح‌های عمرانی، طرح جامع بهسازی مسکن و توسعه اصولی و پایدار روستاها برنامه ریزی‌های هدفمند داشته باشیم.
وی ادامه داد: آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور از بیستم مهر آغاز می‌شود و تا بیستم آبان ماه ادامه می‌یابد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی از سال ?? در دستور بنیاد مسکن قرار گرفته که سال ?? نخستین سال اجرای این طرح و سال ?? دومین سال اجرای این طرح بود.
عزیزی افزود: مرحله سوم نیز بعد از پنج سال با توجه به تغییرات به وجود آمده در ابعاد مختلف وضعیت سکونتگاه های روستایی و عملیات جمع آوری اطلاعات از ویژگی‌های کمی و کیفی مسکن روستایی اجرا می‌شود.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۶:۴۰ ق.ظ

دیدگاه


× 7 = چهارده