پرهیز از تجملات، بهترین مشوق ازدواج در جامعه امروز است

پرهیز از تجملات، بهترین مشوق ازدواج در جامعه امروز است

آراز آذربایجان- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: باید همه مشوق ازدواج در جامعه باشید و از تجملات در این امر مقدس بپرهیزید زیرا ازدواج یکی از مظاهر قدرت و حکمت الهی و محبت بین زن و شوهر نشان از جلوه لطف و عنایت الهی است.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز پنجشنبه در مراسم ازدواج طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه آذربایجان‌غربی اظهار داشت: زندگی حضرت فاطمه و حضرت علی (ع) الگوی زندگانی ماست که باید در همه اوقات زندگی، ساری و جاری باشد.
وی ادامه داد: زن و شوهر باید در مواجهه با مشکلات و اختلافات از خودخواهی بپرهیزند و خواست خداوند متعال و اهل بیت (ع) را در زندگی خود جاری کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: احترام به پدر و مادر، رمز موفقیت و مایه رحمت الهی است و باید تلاش کنید والدین را عزیز بشمارید.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار داشت: وظیفه پدر و مادر نیز همراهی با زوج‌های جوان ‌است و نباید با دخالت خود باعث ایجاد مشکل شوند.وی افزود: باید با دعا و توسل به خداوند متعال در مواجهه با بی مهری ها و ناراحتی ها نظر لطف الهی را به سوی خود جلب کنید.در ادامه این مراسم همایش پیوندهای آسمانی و جشن ازدواج طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه آذربایجان‌غربی برگزار شد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۳:۴۳ ب.ظ

دیدگاه


هشت × 6 =