رييس بنياد مسکن انقلاب اسلامي کشور در مهاباد:

پرداخت تسهیلات ۲ میلیارد ریالی مساکن روستایی از سر گرفته خواهد شد

پرداخت تسهیلات ۲ میلیارد ریالی مساکن روستایی  از سر گرفته خواهد شد

گروه خبر: رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: پرداخت تسهیلات ۲ میلیارد ریالی احداث مساکن روستایی در سطح کشور از سرگرفته خواهد شد.
به گزارش آراز آذربایجان، اکبر نیکزاد در حاشیه بازدید از روستاهای مهاباد افزود: طی بازدید میدانی و دیدار با روستاییان شهرهای این منطقه، وضعیت پرداخت تسهیلات مساکن روستایی یکی از عمده مطالبات روستاییان بود که در دستور کار قرار گرفته است.
وی ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه در ابلاغ پرداخت تسهیلات روستاییان به بانک ها کوتاهی کرده که این موضوع با پیگیری ریاست جمهوری برطرف و پرداخت این تسهیلات از فردا دوباره آغاز خواهد شد.رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اظهار کرد: خوشبختانه تقاضا برای زمین جهت احداث منازل مسکونی و گسترش روستا در بین روستاییان بیشتر شده و این امر نشانه خوبی برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان و ازدواج جوانان روستایی است.
وی یادآور شد: الحاق اراضی به محدوده روستایی برای احداث مسکن نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.وی اضافه کرد: همچنین احداث ۱۰۰ منزل مسکونی روستاییان طی تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان برای افراد نیازمند در سطح این شهرستان انجام خواهد شد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۳۷ ق.ظ

دیدگاه


پنج + 2 =