پذیرش ۱۷ هزار دانشجو در دانشگاه پردیس‌ها و فرهنگیان

پذیرش ۱۷ هزار دانشجو در دانشگاه پردیس‌ها و فرهنگیان

گروه خبر: رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: ۱۷ هزار دانشجو در سال تحصیلی جدید در دانشگاه‌های پردیس‌ها و فرهنگیان پذیرش می‌شوند.
به گزارش آراز آذربایجان محمود مهر محمدی در نشست خبری که در دانشگاه تربیت معلم ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: در نشست خبری که در پایان دی ماه امسال برگزار شد برنامه‌هایی برای اجرایی کردن آن‌ها بیان شده بود که بخشی از آن‌ها برنامه‌ها پیشرفت خوبی هستند.وی افزود: طرح منطقه‌بندی کردن دانشگاه فرهنگیان وعده‌ای بود که بیان و به اجرا گذاشته شده و آیین نامه مربوطه آن در شورای دانشگاه به تصویب رسید و در آینده نزدیک شاهد شکل‌گیری مناطق ده‌گانه در دانشگاه فرهنگیان خواهیم بود.
مهرمحمدی تصریح کرد: منطقه‌بندی کردن دانشگاه فرهنگیان می‌تواند در تبادل تجربه و دیدگاه‌های بین مسئولان مراکز پردیس‌هایی که در استان‌های مختلف در قالب منطقه جمع می‌شوند تاثیر به سزایی داشته باشد.وی خاطرنشان کرد: از اجتماع روسای دانشگاه پردیسان در دانشگاه فرهنگیان استفاده خواهد شد و سعی خواهد شد در قوانین وضع شده مناطق شکل گرفته را به صورت کانون‌های بسیار مهم تشکیلاتی مورد توجه قرار خواهیم داد.مهرمحمدی اعلام کرد: در نشستی که در اواخر اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد دبیر یا رئیس مناطق ۱۰‌گانه به صورت حضوری انتخاب می‌شود و مناطق از ابتدای سال ۹۳ کار خود را به صورت رسمی انجام می‌دهند.
رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: وعده دیگری که بیان شده بود ایجاد تحول در تشکیلات رسمی دانشگاه‌ها بود که این تحولات از ماه‌ها پیش آغاز شده و انتظار می‌رود نتیجه حاصله از آن امیدبخش باشد.
وی افزود: با تغییر در ساختار دانشگاه به دنبال تغییر در ساختار رسمی دانشگاه نیستیم بلکه هدف انجام یک اقدام ابتکاری در دانشگاه است.مهرمحمدی افزود: مهم‌ترین تغییر در سازمان مرکزی، تغییری است که از آن به عنوان تاسیس لایه استانی یاد می‌کنیم و به دنبال مدیریت استانی واحد در دانشگاه فرهنگیان هستیم.
وی عنوان کرد: تاسیس لایه استانی به عنوان بخش‌های رسمی می‌تواند عاملی در تجمیع امکانات باشد که این تجمیع بازگشایی برخی از گره‌های مالی و اداری را در پی خواهد داشت.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۲ ق.ظ

دیدگاه


8 × = چهل هشت