نماينده مردم سلماس در مجلس :

وحدت مسلمانان ضربه ای محکم بر پیکره جهان کفراست

وحدت مسلمانان ضربه ای محکم بر پیکره جهان  کفراست

گروه خبر: رئیس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور گفت: وحدت و انسجام مسلمانان دنیا، ضربه ای محکم بر پیکره جهان کفراست.
علی اکبر آقایی افزود: مسلمانان جهان با وحدت و یکپارچگی می توانند توطئه های دشمنان را خنثی کرده و دست رد به سینه بدخواهان اسلام بزنند.
وی اظهار کرد: اهل تسنن و تشیع وقتی صاحب دین واحد، قبله واحد و کتاب واحد هستند نباید به خاطر اختلافات جزئی یکپارچگی خود را از دست بدهند.
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وحدت موجود در ایران الگوی مناسبی برای کشورهای اسلامی نظیر عراق، پاکستان و دیگر کشورهای مسلمان است که با محور قرار دادن وحدت عملی، جلوی تفرقه افکنی دشمنان را بگیرند. وی گفت: ضربه ای که می تواند از عدم وحدت مسلمانان بر پیکره اسلام وارد شود سنگین تر از حربه های دشمنان است.
وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب افزود: رهبر معظم انقلاب فرموده اند ‘دشمن امید بسته است که بتواند پیروان مذاهب گوناگون را مقابل هم قرار بدهد. هیچکس نباید تسلیم این نقشه خائنانه و خباثت آمیز دشمن بشود. آنها می خواهند شیعه در مقابل سنی، سنی در مقابل شیعه، دل ها از هم چرکین، نسبت به هم بدبین باشد آنها این را می خواهند. برای همین است که باز هم تأکید می کنم خط قرمز از نظر نظام اسلامی و از نظر ما، عبارت است از اهانت به مقدسات یکدیگر’
رئیس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور اضافه کرد: رمز موفقیت مسلمانان در گرو انسجام و همبستگی مسلمانان است اگر مسلمانان متفرق باشند، دشمنان به راحتی می توانند به آنان ضربه وارد کنند و نقشه های پلیدخود را عملی کنند.
آقایی افزود: وجود مبارک حضرت محمد مصطفی پیامبر گرامی اسلام (ص) در جهان هستی برای همه مسلمانان رحمت است و تجلیل از هفته وحدت و شأن و مرتبه پیامبرعظیم الشان اسلام رسالت بزرگ مسلمانان است.
از دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب هفته وحدت نامگذاری شده است.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۶:۱۰ ق.ظ

دیدگاه


1 × = پنج