نمایشگاه «زنگ انقلاب» در ارومیه گشایش یافت

نمایشگاه «زنگ انقلاب» در ارومیه گشایش یافت

آراز آذربایجان- نمایشگاه «زنگ انقلاب» با مضمون عکس، خاطره و خبرهای روزهای نخست انقلاب شکوهمند اسلامی امروز، شنبه همزمان با نخستین روز دهه فجر با حضور مسوولان استانی در خیابان سردار شهید قاسم سلیمانی گشایش یافت و تا پایان دهه فجر برای بازدید عموم دایر است.
فخرعلی قلی‌زاده یکی از اساتید دانشگاه در حاشیه این نمایشگاه گفت: ایجاد تمدن اسلامی و آمادگی برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با برچیدن بساط جهان ۲ قطبی غرب و شرق، ایران را به یکی از کشورهای اثرگذار منطقه‌ای و جهانی تبدیل کرد.
وی بیان کرد: تقابل با اندیشه‌های استکبار جهانی و صدور فرهنگ استقلال از بیگانگان در منطقه و جهان از نتایج وقوع و تداوم مسیر انقلاب اسلامی ایران است.
استاد دانشگاه های ارومیه ادامه داد: این انقلاب با عزت و قدرت توسط امام راحل به پیروزی رسید و با اقتدار و عزت بیشتر توسط رهبر معظم انقلاب ادامه مسیر داده و امروز، در گام دوم انقلاب قرار داریم.
وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب چراغ هدایت انقلاب اسلامی ایران در سال‌های آینده است، اظهار داشت: باید جوانان این مرز و بوم با آگاهی کامل و با انگیزه به مسیر خود در راه عزت و افتخار این سرزمین ادامه دهند.
قلی‌زاده تاکید کرد: پیروزی در برابر استکبار جهانی و ایادی آن، مهمترین هدف استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و تا زمان رسیده به این هدف و مالیدن پوزه دشمنان به خاک، از آرمان‌های خود دست بردار نخواهیم بود.
در ادامه این مراسم مسوولان استانی از نمایشگاه عکس و خاطره زنگ انقلاب بازدید کردند.
جشن‌های ویژه چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از امروز، ۱۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی نیز آغاز می‌شود و آثار آن را علاوه بر تلاش برای افزایش رفاه اجتماعی می‌توان در زمینه تقویت امید و ایجاد نشاط در بین مردم بررسی کرد.
امسال که نخستین دهه فجر گام دوم انقلاب و چله دوم استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در این پهنه گسترده به شمار می‌رود، آذربایجان‌غربی مهیای برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی و افتتاح طرح‌های مختلف با هدف بهره‌مندی مردم و رفاه بیش از پیش آنان است؛ طی این ایام در کنار صدها برنامه بزرگداشت فرهنگی و هنری، طرح‌های بسیاری به ارزش ده‌ها میلیارد ریال در این استان به بهره‌برداری می‌رسد تا سنت دیرینه این ایام همچنان پابرجا بماند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۴:۳۹ ب.ظ

دیدگاه


+ هفت = 11