- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

نمایشگاه «زنگ انقلاب» در ارومیه گشایش یافت

Posted By admin On بهمن ۱۲, ۱۳۹۸ @ ۴:۳۹ ب.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

آراز آذربایجان- نمایشگاه «زنگ انقلاب» با مضمون عکس، خاطره و خبرهای روزهای نخست انقلاب شکوهمند اسلامی امروز، شنبه همزمان با نخستین روز دهه فجر با حضور مسوولان استانی در خیابان سردار شهید قاسم سلیمانی گشایش یافت و تا پایان دهه فجر برای بازدید عموم دایر است.
فخرعلی قلی‌زاده یکی از اساتید دانشگاه در حاشیه این نمایشگاه گفت: ایجاد تمدن اسلامی و آمادگی برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با برچیدن بساط جهان ۲ قطبی غرب و شرق، ایران را به یکی از کشورهای اثرگذار منطقه‌ای و جهانی تبدیل کرد.
وی بیان کرد: تقابل با اندیشه‌های استکبار جهانی و صدور فرهنگ استقلال از بیگانگان در منطقه و جهان از نتایج وقوع و تداوم مسیر انقلاب اسلامی ایران است.
استاد دانشگاه های ارومیه ادامه داد: این انقلاب با عزت و قدرت توسط امام راحل به پیروزی رسید و با اقتدار و عزت بیشتر توسط رهبر معظم انقلاب ادامه مسیر داده و امروز، در گام دوم انقلاب قرار داریم.
وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب چراغ هدایت انقلاب اسلامی ایران در سال‌های آینده است، اظهار داشت: باید جوانان این مرز و بوم با آگاهی کامل و با انگیزه به مسیر خود در راه عزت و افتخار این سرزمین ادامه دهند.
قلی‌زاده تاکید کرد: پیروزی در برابر استکبار جهانی و ایادی آن، مهمترین هدف استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و تا زمان رسیده به این هدف و مالیدن پوزه دشمنان به خاک، از آرمان‌های خود دست بردار نخواهیم بود.
در ادامه این مراسم مسوولان استانی از نمایشگاه عکس و خاطره زنگ انقلاب بازدید کردند.
جشن‌های ویژه چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از امروز، ۱۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی نیز آغاز می‌شود و آثار آن را علاوه بر تلاش برای افزایش رفاه اجتماعی می‌توان در زمینه تقویت امید و ایجاد نشاط در بین مردم بررسی کرد.
امسال که نخستین دهه فجر گام دوم انقلاب و چله دوم استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در این پهنه گسترده به شمار می‌رود، آذربایجان‌غربی مهیای برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی و افتتاح طرح‌های مختلف با هدف بهره‌مندی مردم و رفاه بیش از پیش آنان است؛ طی این ایام در کنار صدها برنامه بزرگداشت فرهنگی و هنری، طرح‌های بسیاری به ارزش ده‌ها میلیارد ریال در این استان به بهره‌برداری می‌رسد تا سنت دیرینه این ایام همچنان پابرجا بماند.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%b2%d9%86%da%af-%d8%a7%d9%86%d9%82%d9%84%d8%a7%d8%a8-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%85%db%8c%d9%87-%da%af%d8%b4%d8%a7%db%8c%d8%b4/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.