نمایشگاه‌های فروش نوروزی در آذربایجان‌غربی برگزار نمی‌شود

نمایشگاه‌های فروش نوروزی در آذربایجان‌غربی برگزار نمی‌شود

گروه خبر: معاون امور بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: امسال نمایشگاه فروش نوروزی در این استان به خاطر شیوع بیماری کووید ۱۹ برگزار نمی‌شود.
به گزارش آراز آذربایجان، محمد دهقان با اشاره به اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا بر جلوگیری از هرگونه تجمع انسانی تاکید دارد، اظهار داشت: مردم باید توجه داشته باشند که نمایشگاه باعث تجمع می شود و جلوگیری از برگزاری نمایشگاه برای رعایت حال مردم است.
وی اضافه کرد: در تلاش هستیم ضمن رعایت موارد بهداشتی بتوانیم با بسیج تمامی امکانات اقدامات لازم را به منظور جلوگیری از توسعه و گسترش این بیماری انجام دهیم.وی ادامه داد: در این رابطه بازرسان صنعت و معدن این استان باید نظارت های خود بر عرضه مواد و کالاهای مورد نیاز مردم افزایش داده و قیمت کالاها را کنترل کنند.
معاون بازرگانی صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: نظارت بر عرضه و قیمت کالاها در بازار استان تشدید می شود.دهقان اضافه کرد: با متخلفان در زمینه احتکار و گرانفروشی محصولات مورد نیاز مردم استان نیز به شدت برخورد خواهیم کرد و در این رابطه با هیچ کسی تعارفی نداریم.نمایشگاه‌های فروش بهاره هر سال در آستانه عیدنوروز در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شد که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نمی شود.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۸ ق.ظ

دیدگاه


− 4 = پنج