یک مسئول اعلام کرد

نخاله برداری بیش از ۴۰۰۰ تن در حریم راه های آذربایجان غربی

نخاله برداری بیش از ۴۰۰۰ تن در حریم راه های آذربایجان غربی

آرازآذربایجان،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از نخاله برداری بیش از ۴۰۰۰ تن در محورهای مواصلاتی استان در فروردین ماه سال جاری خبر داد.
پیمان آرامون افزود: در فروردین ماه سال جاری اقدامات مختلفی برای بالا بردن سطح ایمنی محورهای مواصلاتی استان انجام گرفته که از مهم‌ترین آنها می‌توان به نصب بیش از ۱۰۰ عدد گاردریل و جمع آوری و تعمیر افزون بر ۴۰۰ عدد گاردریل دیگر اشاره کرد.
وی به ترانشه برداری بیش از ۲۰ کیلومتر از راههای استان، نصب بیش از ۱۰۸۰ متر نیوجرسی، تعمیر چراغ های روشنایی و تابلو های برق به تعداد ۱۸۰ عدد در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و افزود: تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه راه ها بالغ بر ۶۰۰ کیلومتر، نصب بالغ بر ۵۰۰ عدد تابلو و علائم ایمنی و جمع آوری، بازسازی و تعمیر نزدیک به ۴۵۰ عدد تابلو و علائم ایمنی دیگر و شستشوی نزدیک به ۲۶۰۰ تابلو و علائم حریم راه در محورهای ارتباطی استان از سایر اقدامات انجام شده حوزه ایمنی و راهداری در فروردین ماه سال جاری بوده است.
آرامون همچنین ایجاد و رنگ آمیزی بیش از ۲۵۰ عدد سرعت گیر، تعمیر و نصب بیش از ۱۷۰ عدد چراغ های هشدار چشمک زن، ۱۹۰ اخطار به متجاوزین حریم راه و اجرای ۱۶۲ حکم قضایی در این خصوص را به عنوان سایر پروژه های حوزه راهداری در این مدت یاد کرد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۹ ق.ظ

دیدگاه


4 × = بیست هشت