ناوگان باری آذربایجان غربی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی از بندر امام جابجا کرد

ناوگان باری آذربایجان غربی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی از بندر امام جابجا کرد

آرازآذربایجان،معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: ناوگان باری استان ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی از مبدا بندر امام به استان جابجا کرد.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تمام تلاش همکاران راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان و شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای استان تانین مایحتاج اساسی مردم است، از جابجایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان ازابتدای سال ۱۴۰۲تا اسفند ماه خبر داد.
علی مدقالچی افزود: این میزان کالای جابجا شده در سال گذشته در قالب ۴۱ هزار سفر و اعزام ۱۳ هزار و ۱۸۰ دستگاه ناوگان باری به بندر امام خمینی (ره) انجام گرفته است که از نظر تعداد سفر انجام شده در سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت زمان سال گذشته خود روند افزایشی بوده، اما از نظر تعداد اعزام ناوگان باری روند کاهشی بوده است.
وی در خصوص تخلفات انجام شده در ۱۲ ماهه سال گذشته نیز تصریح کرد: در این مدت تعداد ۲۳۸ فقره تخلف طی گشت‌های کنترل دروازه‌ای و بررسی بار نامه‌های صادره به کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل معرفی شد و از این تعداد تخلف ۱۱۷ شرکت مربوط به صدور بارنامه‌های صوری بوده است.
این مقام مسئول اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۷۴۱ نفر راننده و ۳۴۷ دستگاه ناوگان باری بنابه تخلفات مختلف از جمله حمل بار بدون اخذ بارنامه توسط همکاران اداره حمل ونقل کالا به کمیسیون‌های ماده ۱۱و۱۴ معرفی شدند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۲ ق.ظ

دیدگاه


− 5 = سه