معتادین متجاهر در آذربایجان غربی غربالگری شوند

معتادین متجاهر در آذربایجان غربی غربالگری شوند

گروه خبر:استاندار آذربایجان غربی گفت: به منظور پیشگیری از ابتلای معتادین متجاهر به بیماری کرونا بسترهای ساماندهی آنان اعم از محل نگهداری و قرنطینه مشخص شده و به زودی اجرایی می شود.
به گزارش آراز آذربایجان،محمدمهدی شهریاری در نخستین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که در استانداری برگزارشد با اشاره به اینکه تاکنون موردی از ابتلای افراد معتاد به کرونا گزارش نشده است افزود: به جهت حساسیت مسئله به ویژه در معتادین متجاهر مقرر شد که بهزیستی به همراه دیگر دستگاه های مسئول از جمله نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی نسبت به فراهم سازی مکان نگهداری و قرنطینه طبق پروتکل های بهداشتی و نیز جمع آوری آنان طی روزهای آتی اقدام کند.
وی با تاکید بر نقش فرهنگسازی در پیشگیری از اعتیاد افزود: بر اساس مصوبه جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، نمایشگاه دائمی آگاهسازی از خطرات مصرف مواد مخدر برای دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در ارومیه راه اندازی می شود.
شهریاری در ادامه بر تسریع در تکمیل و افتتاح مرکز حرفه آموزی اجباری معتادین زارعان خوی، خانه تشکل های مردم نهاد پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر و اجرای کامل و اثربخش طرح یاریگران زندگی در مدارس تاکید کرد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۶ ق.ظ

دیدگاه


7 × = هفت