مکتب سردارسلیمانی در جامعه الگوسازی شود

مکتب سردارسلیمانی در جامعه الگوسازی شود

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان_غربی و امام جمعه ارومیه بر تبیین و تشریح وصیت نامه سردار سلیمانی و مکتب این شهید در جامعه تاکید کرد.
حجت الاسلام سیدمهدی قریشی، در جمع نمازگزاران ارومیه اظهار کرد: ما باید به وصیت نامه این سردار بزرگ عمل کنیم و مکتب سلیمانی را در زندگی الگو قرار دهیم و تنها با ولایتمداری و بصیرت می‌توانیم به سعادت دنیا و آخرت رسید.
وی با تاکید بر اینکه وصیت‌نامه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی باید به درستی در سطح جامعه و در بین جوانان تبیین و تشریح شود، افزود: سردار سلیمانی در وصیت‌نامه خود توصیه کردند که قدر رهبری را بدانید زیرا رهبری، اصل ولایت فقیه است که باید همه ما ملتزم به این وصیت این شهید والامقام باشیم.
امام جمعه ارومیه با اشاره به سالگرد حماسه ۹ دی هم اظهار کرد: در این حماسه بزرگ، مردم با بصیرت در مقابل فتنه قیام و فتنه را خاموش کردند که این امر نشانه دشمن شناسی و بصیرت مثال زدنی مردم ایران است.
حجت‌الاسلام قریشی با اشاره به جانفشانی مدافعان سلامت طی ماه‌های گذشته و موفقیت متخصصان ایرانی در تولید واکسن کووید ۱۹ ادامه داد: تلاش مدافعان سلامت و تولید واکسن ایرانی افتخار بزرگی است که به رخ دنیا کشیده شد.وی بیان کرد: محبت و مودت ائمه اطهار نعمت خداوندی برای هدایت ماست و صراط مستقیم را برای ما فراهم می‌کند و در آخرت نیز از رحمت خداوند متعال بهره‌مند می‌شویم.
امام جمعه ارومیه: هر کسی که سنت الهی و قوانین خداوندی را بشناسد و مسیر زندگی خود را بر این اساس تنظیم کند، می‌تواند در دنیا و آخرت زندگی مناسب و با عزتی داشته باشد و از رحمت خداوند متعال بهره‌مند می‌شود.
به گزارش آراز آذربایجان به نقل از مهر، نخستین نماز جمعه ارومیه بعد از حدود ۱۰ ماه از شیوع ویروس کرونا به امامت حجت الاسلام سید مهدی قریشی و با حضور پرشور مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۶ ق.ظ

دیدگاه


9 − شش =