نماینده ارومیه در مجلس:

مهارت آموزی حلقه مفقوده در جامعه کارگری است

مهارت آموزی حلقه مفقوده در جامعه کارگری است

آرازآذربایجان، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کسب مهارت های روز باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: مهارت آموزی حلقه مفقوده در جامعه کارگری است که باید در شرایط فعلی و برای تولید و کار بهتر به مهارت آموزی کارگران توجه شود.
حجت الاسلام سید سلمان ذاکر با بیان اینکه کارگران سرداران سازندگی کشور هستند و چرخ تولید کشور بوسیله دستان کارگران می چرخد، گفت: مشکلات کارگری در همه جای دنیا وجود دارد و در ایران نیز این مشکلات وجود دارد بنابراین همه باید با تمام توان برای حل مشکلات جامعه کارگری تلاش کنیم.
این نماینده خانه ملت تصریح کرد: توسعه و تولید کشور به همت و تلاش جامعه شریف کارگری وابسته است نباید بگذاریم مشکلات معیشتی و اقتصادی به این قشر فشار وارد کند.
حجت الاسلام ذاکر اظهار کرد: مجلس و دولت پای کار هستند تا مشکلات کارگری را حل کنند و تاکنون نیز اقداماتی ازجمله افزایش حقوق، حل بیمه تامین اجتماعی کارگران بویژه کارگران فصلی و ساختمانی انجام شده اما بااین وجود نسبت به تورم موجود کشور ؛شرمنده کارگران و خانواده هایشان هستیم.
وی یاد آور شد: برای حل مشکل بیمه کارگران و برخورداری کلیه کارگران از بیمه تامین اجتماعی، تلاش هایی انجام شد، منابع مالی آن تصویب، در نظر گرفته و ابلاغ و در مرحله اجرا قرار دارد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید امنیت شغلی کارگران تامین شود، خاطر نشان کرد: با حل مشکل جامعه کارگری و بهبود معیشت و رفاه کارگران می‌توان تولید را افزایش و تورم را مهار و اقتصاد کشور را تقویت کرد.
وی ادامه داد: در کنار حمایت دولت و مجلس، مردم نیز باید برای کمک به کارگران با خرید کالاهای ایرانی از کارگر ایرانی و اقتصاد کشور حمایت کنند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۳:۱۲ ب.ظ

دیدگاه


هفت + = 13