- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

مهارت آموزی حلقه مفقوده در جامعه کارگری است

Posted By admin On اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۲ @ ۳:۱۲ ب.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

آرازآذربایجان، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کسب مهارت های روز باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: مهارت آموزی حلقه مفقوده در جامعه کارگری است که باید در شرایط فعلی و برای تولید و کار بهتر به مهارت آموزی کارگران توجه شود.
حجت الاسلام سید سلمان ذاکر با بیان اینکه کارگران سرداران سازندگی کشور هستند و چرخ تولید کشور بوسیله دستان کارگران می چرخد، گفت: مشکلات کارگری در همه جای دنیا وجود دارد و در ایران نیز این مشکلات وجود دارد بنابراین همه باید با تمام توان برای حل مشکلات جامعه کارگری تلاش کنیم.
این نماینده خانه ملت تصریح کرد: توسعه و تولید کشور به همت و تلاش جامعه شریف کارگری وابسته است نباید بگذاریم مشکلات معیشتی و اقتصادی به این قشر فشار وارد کند.
حجت الاسلام ذاکر اظهار کرد: مجلس و دولت پای کار هستند تا مشکلات کارگری را حل کنند و تاکنون نیز اقداماتی ازجمله افزایش حقوق، حل بیمه تامین اجتماعی کارگران بویژه کارگران فصلی و ساختمانی انجام شده اما بااین وجود نسبت به تورم موجود کشور ؛شرمنده کارگران و خانواده هایشان هستیم.
وی یاد آور شد: برای حل مشکل بیمه کارگران و برخورداری کلیه کارگران از بیمه تامین اجتماعی، تلاش هایی انجام شد، منابع مالی آن تصویب، در نظر گرفته و ابلاغ و در مرحله اجرا قرار دارد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید امنیت شغلی کارگران تامین شود، خاطر نشان کرد: با حل مشکل جامعه کارگری و بهبود معیشت و رفاه کارگران می‌توان تولید را افزایش و تورم را مهار و اقتصاد کشور را تقویت کرد.
وی ادامه داد: در کنار حمایت دولت و مجلس، مردم نیز باید برای کمک به کارگران با خرید کالاهای ایرانی از کارگر ایرانی و اقتصاد کشور حمایت کنند.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%db%8c-%d8%ad%d9%84%d9%82%d9%87-%d9%85%d9%81%d9%82%d9%88%d8%af%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%ac%d8%a7%d9%85%d8%b9%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%af%d8%b1/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.