عضو ارشد شوراي هماهنگي اصولگرايان استان:

منتخبان مجلس دهم باید برای تامین معیشت مردم گام بردارند

منتخبان مجلس دهم باید برای تامین  معیشت مردم گام بردارند

گروه خبر:عضو ارشد شورای هماهنگی اصولگرایان آذربایجان غربی گفت: منتخبان مجلس دهم باید برای تامین معیشت مردم و رفع مشکلات اقتصادی گام بردارند.
مجید سیف‌حقیقت در گفت‌وگو با آرازآذربایجان، اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی در بعضی از حوزه‌های انتخابیه به دور دوم کشیده شده است، که زمان برگزاری آن نیز توسط مراجع ذی‌صلاح جهت اطلاع مردم نامزدهای انتخابات و احزاب به موقع اعلام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه هفتم اسفندماه امسال اقشار مختلف مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی برای انتخاب افراد موردنظر خود در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اقدام کردند، افزود: در بعضی حوزه‌های انتخابیه، انتخابات به دور دوم کشیده شده است.
سیف‌حقیقت با بیان اینکه اقشار مختلف مردم نباید از اهمیت و نقش کلیدی‌ برگزاری دور دوم انتخابات غفلت کنند، ادامه داد: کسانی که به این نتیجه رسیده‌اند در دور نخست انتخاب درست و اصلح نداشته‌اند، از بین کاندیداهای فعلی می‌توانند فرد شایسته‌ای را با لحاظ منویات رهبری و رهنمودهای امام خمینی انتخاب کنند.
عضو شورای هماهنگی اصولگرایان آذربایجان_غربی اظهار داشت: از طرف دیگر کسانی که بنا به دلایلی از حضور در پای صندق‌ رأی در دوره نخست جا مانده‌اند و قادر به ایفای نقش خود در رقم خوردن سرنوشت سیاسی و اجتماعی کشور نشده‌اند، می‌توانند از فرصت به دست آمده به صورت حداکثری و به بهترین شکل استفاده کنند.
سیف‌حقیقت با اشاره به نقش کلیدی و تأثیرگذار رسانه‌های جمعی اعم از صوتی تصویری و مکتوب در جلب‌توجه و نظر آحاد مردم به این آئین همچنین گرم نگه داشتن تنور انتخابات، خاطرنشان کرد: فضای فکری و روانی موردنیاز باید به وسیله اصحاب رسانه در جامعه شکل پیدا کند.وی با خطاب قرار دادن کاندیداهای منتخب برای دوره دهم مجلس شورای اسلامی برای توفیق یافتن در جلب اعتماد مردم و به دست آوردن فرصت خدمتگزاری را تبریک گفت، افزود: باید با صرف‌نظر از گرایش سیاسی و تفکرات جناحی برای حل مشکلات مردم در این دوره مجلس گام بردارند.
این مسئول با اشاره به اینکه برای توده عظیمی از مردم اصولگرا، اصلاح‌طلب و سایر جناح‌های زیرمجموعه این دو تفکر هیچ‌گونه تفاوت عمده‌ای با یکدیگر ندارند، بیان داشت: آحاد جامعه برای دفاع از ولایت فقیه، پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در نهایت به امید رفع دغدغه‌ها پای صندوق‌های رای آمده‌اند.
عضو شورای هماهنگی اصولگرایان آذربایجان_غربی گفت: نفرات منتخب باید با در نظر گرفتن سیاست‌های کلی حکومت اسلامی و خطوط قرمز در مسیر خدمت‌رسانی به آحاد جامعه گام بردارند و با وارد شدن در بازی‌های سیاسی و جناحی از مردم، دغدغه‌ها و مسائل‌شان غفلت نکنند.
سیف‌حقیقت به مسئولیت خطیر نمایندگان ملت در پیشگاه وجدان عمومی و ذات اقدس الهی اشاره کرد و اظهار داشت: تنها در این صورت است که افراد منتخب و کاندیداها خواهند توانست پاسدار رای اقشار مختلف مردم باشند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۵:۲۳ ق.ظ

دیدگاه


+ یک = 7