استاندار:

آذربایجان غربی جزو پنج استان امن کشور است

آذربایجان غربی جزو پنج استان امن کشور است

گروه خبر: استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این استان با وجود نزدیک به ۱۰۰۰ کیلومتر مرز جزو پنج استان امن کشور محسوب می شود گفت: نقش نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت پایدار استان بسیار برجسته است.
به گزارش آراز آذربایجان، محمدمهدی شهریاری در صبحگاه انتظامی استان بمناسبت هفته ناجا، با گرامی داشت این هفته و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، از تلاش نیروهای نظامی و انتظامی در تامین امنیت پایدار استان قدردانی کرد و افزود: امنیت استان، امنیت کشور است. این استان به لحاظ جایگاه مهمی که دارد خوشبختانه به لطف خدا و تلاش نیروهای جان برکف از امنیت لازم برخوردار است.
وی به تحرکات دشمن صهیونیستی در منطقه نیز اشاره کرد و افزود: رژیم صهیونیستی و آمریکا در ادامه دشمنی های خود درصدد هستند تا دو کشور برادر و همسایه را وارد چالش سازند که به لطف بیداری دو کشور این دسیسه نیز راه بجایی نخواهد برد.استاندار آذربایجان غربی وحدت مشارکت مردمی و ایثار نیروهای نظامی و انتظامی را خنثی کننده نقشه های دشمنان دانست و تصریح کرد: با وجود همبستگی موجود در استان دستاوردهای خوبی در مسیر توسعه پایدار استان تحقق یافته است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۹:۳۶ ق.ظ

دیدگاه


7 − = سه