نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:

معیشت مردم دغدغه اصلی مجلس در ماه‌های پایانی سال است

معیشت مردم دغدغه اصلی مجلس در ماه‌های  پایانی سال است

گروه خبر: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ،معیشت مردم را دغدغه اصلی مجلس در ماه‌های انتهایی سال عنوان کرد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دغدغه های اصلی نمایندگان در این چند ماه باقی مانده از سال این است که وضعیت اقتصادی کشور که فشار های زیادی را بر دوش مردم وارد کرده است را کاهش بدهد. امیدواریم که دولت به خاطر مردم با مجلس همراهی کند و وارد فاز عملیاتی شود.
جلال زاده افزود:یکی از این طرح های بسیار مهم طرح جمعیت است،جمعیت مولفه قدرت است لذا در چند دهه اخیر روند افزایش جمعیت کاهش یافته است و این موضوع امنیت ملی ما را تهدید میکند.وی عنوان کرد: باید توجه داشت تمام کشورهایی که دارای اقتصاد قوی هستند و قدرتی در دنیا محسوب میشوند جمعیت جوان زیادی دارند.به گزارش آراز آذربایجان به نقل از فارس، نماینده مردم ارومیه در مجلس خاطر نشان کرد:مجلس یازدهم نیز باتوجه به دغدغه های مقام معظم رهبری و اهمیت این مسئله به صورت جدی پیگیر طرح جمعیت است تا در سالهای آینده کشور با مشکل مواجه نشود، قانون این قدرت را به مجلس را داده است که میتواند اختیار صحن مجلس را به یک کمیسیون تخصصی متشکل از چند کمیسیون بدهد به همین منظور در جهت رسیدگی به موضوع کاهش جعمیت کمیسیون تخصصی در جهت رسیدگی به این موضوع ایجاد شده است.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰ ق.ظ

دیدگاه


سه − = 0