استاندار آذربایجان غربی:

معرفی ظرفیت‌های آذربایجان‌غربی هدف مهم از برگزاری مسابقات بین‌المللی است

معرفی ظرفیت‌های آذربایجان‌غربی هدف مهم از برگزاری مسابقات بین‌المللی است

آرازآذربایجان،استاندار آذربایجان‌غربی با ابراز خرسندی از برگزاری بسیار خوب مسابقات جهانی کبدی در ارومیه گفت: معرفی ظرفیت‌های این استان به کشورهای مختلف از اهداف مهم برگزاری رقابت‌های بین‌المللی است.
محمدصادق معتمدیان در حاشیه مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهان در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: پیش از برگزاری این رقابت‌ها، کمیته‌های مختلفی در استان شکل گرفت که یکی از آنها به صورت ویژه برای معرفی ظرفیت‌های استان در زمان برگزاری مسابقات فعالیت می‌کند.
وی اضافه کرد: در این رقابت‌ها، حدود ۴۰۰ ورزشکار و اعضای تیم‌های ۱۲ کشور و روسای فدراسیون‌های بسیاری از کشورها حضور دارند و هرکدام از آنان می‌توانند سفرایی برای بیان ظرفیت‌های استان به ویژه در حوزه گردشگری باشند که باید از این فرصت به صورت بهینه استفاده کرد.
معتمدیان در خصوص اجرای طرح‌های زیرساختی ورزشی در آذربایجان غربی نیز یادآور شد: سیاست دولت تکمیل پروژه‌های ورزشی است که در این راستا اتمام طرح‌های نیمه تمام ورزشی را هم دنبال می‌کنیم و در کنار آن، با نیازسنجی که صورت می‌گیرد می‌توان توسعه فضاهای ورزشی را هم در دستور کار قرار داد.
استاندار آذربایجان‌غربی‌ با ابراز خرسندی از پیروزی‌های خوب تیم ملی کبدی جوانان جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های جهانی ادامه داد: تعداد قابل توجهی از اعضای تیم ملی از استان ما هستند که این امر رشد این رشته را در استان نشان می‌دهد البته می‌توان با برگزاری این مسابقات زمینه توسعه بیشتر این ورزش را در آذربایجان غربی فراهم کرد.
معتمدیان تاکید کرد: امیدواریم با این میزبانی بتوانیم جایگاه‌های مناسب تری را برای ورزشکاران استانی در سطح ملی، آسیایی و جهانی داشته باشیم.
مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهان از نهم اسفند در ارومیه آغاز شده و سیزدهم همین ماه به پایان می‌رسد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۰ ب.ظ

دیدگاه


5 × هفت =