رييس کل دادگستري آذربايجان‌غربي:

مشکلات اتوبوسرانی ارومیه در سریع‌ترین زمان حل شود

مشکلات اتوبوسرانی ارومیه در سریع‌ترین زمان  حل شود

گروه خبر: رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: معضل و مشکلات اتوبوسرانی شهرستان ارومیه باید در سریع‌ترین زمان ممکن فیصله پیدا کند زیرا از اخلاق و انسانیت و مباحث قانونی و شرعی به دور است که شهروندان ما به خاطر مسائل اینچنین، متحمل هزینه شوند.
به گزارش آراز آذربایجان،ناصر عتباتی در جلسه بررسی مشکلات اتوبوسرانی سطح شهرستان ارومیه اظهار داشت: برای مسوولان و مدیران که به برکت خون شهدا صاحب جایگاه خدمت شده‌اند، زیبنده و قابل قبول نیست که شهروندان ما در مناطق محروم و حاشیه نشین شهر آن هم در این ایام زمستان و برف و بارندگی در مورد حمل و نقل خود دچار مشکل باشند.
وی اضافه کرد: چرا نباید مشکلی که به راحتی می توانست در طول سالیان گذشته مدیریت شود، به یک معضل غیر قابل حل تبدیل شده است؛ این اشکال به مجموعه مدیریت شهری و مدیریت نظارت شهری وارد است که باید چاره اندیشی می‌کردند که این مشکل مرتفع شود.
رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی ادامه داد: گله مندی دیگر ما از اتوبوس‌داران و رانندگان اتوبوس است که چگونه قبول می کنند مردم در این سرما کنار خیابان معطل بمانند؛ این از انصاف به دور است که حق و حقوق مردم و آسایش آنها وجه المصالحه قرار گیرد و باید همه کمک کنیم تا این مشکل برطرف شود.
این جلسه با تصویب مواردی از جمله شروع به کار ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی، بررسی و تنظیم قرارداد تیپ کشوری با حضور دادستانی و عقد قرارداد با اتوبوس‌دارانی که تمایل عقد قرارداد دارند و آزادسازی اتوبوس‌دارانی که حاضر به عقد قرارداد نیستند و تامین ناوگان جایگزین از سوی شهرداری با اشخاصی که تمایل به همکاری دارند، به پایان رسید.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۹:۰۷ ق.ظ

دیدگاه


− دو = 6