مشتری مداری و توسعه خدمات ، راهبرد اصلی مخابرات آذربایجان غربی

مشتری مداری و توسعه خدمات ، راهبرد اصلی مخابرات آذربایجان غربی

آراز آذربایجان-سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی در اشاره به نقش فناوری اطلاعات وارتباطات وتاثیر آن برای توسعه آینده جامعه تصریح کرد : نقش فناوری به عنوان توسعه محور بسیاری از تحولات جهانی وهمچنین یکی از ابزارها وبسترهای مهم توسعه همه جانبه ، انکارناپذیر است ودر بعد دیگر قضیه باید به تهدیدات این حوزه هم توجه بیشتری شود .

مهندس نوری با تشریح اهداف و برنامه های مخابرات منطقه در راستای خدمت رسانی به مردم اظهار داشت : توجه به خواسته ها و نیازهای مشتریان یکی از الویت های اصلی مجموعه مخابرات است و در کنار آن بحث توجه به نیروی انسانی سازمان از الویت های دیگر مخابرات منطقه است.

وی با اشاره به اینکه، سیستم نرم افزاری هوش تجاری در حوزه معاونت تجاری مخابرات منطقه آذربایجان غربی راه اندازی شده است بیان نمود : این نرم افزار مجموعه ای از فناوری ها وفرآیندهایی است که به افراد در تمام سطوح سازمان اجازه دسترسی و تحلیل داده و در نهایت تصمیم گیری های دقیق را می دهد .

مهندس نوری افزودند : پروژه پیاده سازی هوش تجاری با استفاده از نرم افزار power BI در معاونت تجاری مخابرات منطقه آذربایجان غربی راه اندازی و با استخراج فایل ها از سیستم پارتاک وشسکام و تهیه داشبوردها در این نرم افزار، شاخص های کلیدی عملکردی در حوزه معاونت تجاری شامل داشبورد کانالهای فروش، مشتریان، سهم بازار – دایری ، ARPU ، خدمات پس از فروش ، استخراج ونتایج مختلف جهت بررسی های آتی مشخص شد .

سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی تشریح نمود : بزرگترین برگردان شبکه GSM-WLL استانی کشور به شبکه mci همراه اول در مخابرات منطقه آذربایجان غربی به منظور ارتقاء کیفیت شبکه و نیز امکان افزایش تکنولوژی های سیار برای ارتقاء نسل های ۳و۴ همراه اول در شبکه موجود در توسعه های بعدی صورت خواهد پذیرفت . با اجرای این طرح بیش از ۱۲۰۰سایت WLL با ۱۰مرکز BCS به شبکه همراه اول برگردان گردیده و تمامی مشترکین رومر از طریق سوئیچ همراه اول سرویس دهی می شوند .

ایشان تاکید نمودند : در این برگردان سیم کارت های GSM-WLL قطع وسیم کارت های همراه اول با همان تعرفه ودر همان روستا برای مشترکین روستائی تعریف وتحویل خواهند شد . لازم به ذکر است مشکل دوصفر برای مشترکین همراه اول که قبلا در شبکه WLL روم بودند و هم اکنون در خود شبکه بعنوان بخشی از شبکه mciخواهند بود ، حل شده وهمراه اول نیز به تدریج با جایگزینی BTSهای جدید اقدام به بروزرسانی آنها خواهد نمود . لازم به توضیح است که این برگردان بزرگترین برگردان شبکه WLL در سطح کشور با ۵ مرکز سوئیچ بوده و با برگردان آن امکان اجرای طرح مشابه در سایر استانها مقدور خواهد بود . در مرحله اول این طرح بالای ۱۰هزار شماره برای MSC ماکو شامل شهرهای ماکو ، چالدران ، پلدشت ، بازرگان و شوط برای مشترکین فعال توزیع خواهد شد

سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی در پایان با اشاره به وضعیت شاخص وارزیابی های پایان سال می گوید: هر محصولی فصل برداشت دارد و فصل برداشت محصولات مخابرات پایان سال است که امیدوارم با تلاش وهمت همکاران در این سه ماهه آخر سال بتوانیم با بهبود وضعیت عملکردی شاخص به اهداف مورد نظر برسیم که همت و اراده همکاران در این زمینه تعیین کننده است .

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲:۱۲ ب.ظ

دیدگاه


یک + 8 =