استاندار آذربايجان غربي:

مشارکت مردم در انتخابات تبلیغات دشمن را بی‌اثر می‌کند

مشارکت مردم در انتخابات تبلیغات دشمن را بی‌اثر می‌کند

گروه خبر:استاندار آذربایجان غربی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات‌های مختلف طوفان تبلیغاتی دشمن علیه نظام را بی‌اثر می‌کند.
به گزارش آرازآذربایجان، قربانعلی سعادت درجلسه شورای اداری که سالن جلسات شهید عطایی استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: برنامه تلویزیونی با همت صدا و سیمای آذربایجان غربی با عنوان »همدلی و توسعه« در حال تولید است.
وی همکاری دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مختلف برای کیفیت‌بخشی و اثرگذاری این برنامه را خواستار شد، افزود: در این سلسله برنامه‌ها عملکرد ادارات با حضور کارشناسان امر مورد نقد و ارزیابی قرار می‌گیرد، تا اینکه نقاط قوت و ضعف مشخص شود.
این مسئول با بیان اینکه مقامات و مسئولان استان نباید از نقد کردن در هراس باشند، خاطرنشان کرد: بررسی عملکرد و نقدها برای رفع اشکالات و خدمت‌‌رسانی هر چه بهتر صورت می‌گیرد، همچنین از این رهگذر مشارکت‌های مردمی هم برای بهتر شدن روند خدمت‌رسانی جلب خواهد شد.
مقام عالی استان با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قرار گرفته‌ایم، افزود: ملت ما به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایمان قلبی دارند، که این اعتقاد در آئین‌های سیاسی از مرحله اعتقادی به عملی می‌رسد.
استاندار آذربایجان غربی با اظهار اینکه دشمنان و مخالفان انقلاب اسلامی با راه انداختن طوفان تبلیغاتی به دنبال ایجاد کردن شکاف بین مسئولان و اقشار مختلف مردم هستند، یادآوری کرد: مردم با حضور حداکثری در آئین انتخابات این توطئه را همیشه خنثی کرده‌اند.
سعادت با اظهار اینکه در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی قرار گرفته‌ایم به برگزاری اجتماع عظیم مسلمانان ویژه این روز در کربلا اشاره و خاطرنشان کرد: برای برپایی هر چه باشکوه‌تر این آئین یک ستاد مردمی زیر نظر ولی فقیه در آذربایجان غربی تشکیل شده است.
*مسئولیت‌های مدیریتی فقط یک امانت الهی است
امام جمعه ارومیه گفت: مسئولیت‌های مدیریتی فقط یک امانت الهی به شمار می‌رود.
حجت‌الاسلام سید مهدی دراین جلسه ، اظهار داشت: مسئولیت‌‎های مدیریتی فقط یک امانت الهی از طرف خداوند متعال است.
وی افزود: پست‌ها، مسئولیت‌ها و جایگاه‌های مختلفی که هم اکنون در آن قرار گرفته‌ایم فقط یک امانت از طرف ذات اقدس الهی به شمار می‌رود، که در صورت استفاده نادرست از این موقعیت باید در سرای باقی پاسخگو باشیم.
این مسئول با بیان اینکه امانتداری یکی از ویژگی‌های مسلمانان واقعی به شمار می‌رود، افزود: این فضیلت از انواع و حالت‌های گوناگون برخوردار است، بنابراین باید همواره برای صیانت و حراست از آن گام برداریم، چرا که در غیر این صورت اهل بیت (ع) را می‌رنجانیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هفته بزرگداشت مقام و جایگاه بسیج را پشت‌سر گذاشته‌ایم ضمن تبریک این ایام، خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان بر کسی در کشور ما این موضوع پوشیده نیست، که آرامش و ثبات کنونی کشورمان در سایه جان‌فشانی بسیجیان هشت سال دفاع مقدس به وجود آمده است.
این استاد دانشگاه در ادامه بیان داشت: از اولیای الهی، اهل بیت، عصمت و طهارت (ع) احادیث و روایات زیادی به ما رسیده است که در صورت جامه عمل پوشاندن به آنها به طور قطع سعادت دنیوی و اخروی دست پیدا خواهیم کرد.
قریشی با تاکید بر اینکه ائمه معصوم (ع) با برشمرد ن ویژگی‌های پیروان راستین خود ما را به رعایت و کسب این سجایای اخلاقی دعوت کرده‌اند، گفت: بنابراین باید برای مطالعه و عمل به این توصیه‌ها و آموزه‌های معنوی گام برداشته شود.
*همکاری مسئولان برای تامین ملزومات برگزاری انتخابات‌های پیش‌رو
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: دستگاه‌های اجرایی برای تامین ملزومات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات‌های پیش‌رو همکاری کنند.
علیرضا رادفر درادامه جلسه شورای اداری که در سالن جلسات شهید عطایی استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: همه نهادهای مشارکت‌کننده در برگزاری انتخابات باید اصل بی‌طرفی را رعایت کنند.
وی با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات باشکوه مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قرار گرفته‌ایم، اضافه کرد: رعایت اصل بی‌طرفی، امانتداری و تلاش برای جلب مشارکت حداکثری مردم همواره باید مورد توجه قرار گیرد.
این مسئول ۲۰ آذر ماه امسال را آغاز فعالیت‌های مربوط به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری دانست، افزود: از ۲۶ آذر ماه امسال به مدت هفت روز کاندیداها جهت ثبت نام کردن فرصت دارند، پس به مراجع مشخص شده جهت این امر باید مراجعه کنند.
وی ۲۸ آذر ماه امسال را آغاز اقدامات برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و افزود: به مدت هفت روز برای داوطلبان جهت ثبت نام فرصت وجود دارد، تا برای این موضوع به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها در صورت لزوم وزارت کشور مراجعه کنند.
این مقام سیاسی استان با بیان اینکه برگزاری همه انتخابات‌ها در کشورمان از ۲۶ فرآیند عمده برخوردار است، یادآوری کرد: ۲۴ مرحله در مناطق مختلف کشورمان با استفاده از تکنولوژی روز و رایانه‌ای برگزار خواهد شد، دو مرحله مشتمل بر رای‌گیری و شمارش آراء به صورت سنتی است.
رادفر با خطاب قرار دادن مسئولان دستگاه‌های اجرایی مختلف همکاری حداکثری آنها در اشکال مختلف مبنی بر تامین نیروی انسانی مورد نیاز، امکانات و تجهیزات سخت‌افزاری خواستار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: براساس قوانین موجود همه وزارتخانه‌ها، ادارات، نهادهای دولتی و وابسته دولت همچنین بخش‌هایی که بودجه عمومی دارند، باید به دنبال درخواست وزارت کشور، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها امکانات مورد نیاز در اختیارشان قرار دهند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۶:۴۵ ق.ظ

دیدگاه


9 − شش =