نماينده مردم شبستر در مجلس شوراي اسلامي:

مسایل شمال غرب کشور به نفع مردم منطقه نیست

مسایل شمال غرب کشور به نفع مردم منطقه نیست

گروه خبر: نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه در شمال غرب کشور در جریان است به نفع مردم منطقه نیست کشورهایی از این جریان سود می‌برند که چشم دیدن امنیت منطقه را ندارند. »جعفر راستی« در نشست علنی – مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با محکوم کردن اقدام تروریستی در افغانستان گفت: از حکومت مستقر می‌خواهم هر چه سریعتر به این اوضاع آشفته سامان داده و عاملان این فاجعه را دستگیر و به مجازات برسانند.نماینده مردم شبستر درباره اتفاقات شمال‌غرب کشور، افزود: آنچه در شمال‌غرب کشور در جریان است به نفع مردم منطقه نیست کسی که از این اختلاف سود می‌برد کشورهای آمریکا و رژیم صهیونیستی منفور است که چشم دیدن امنیت منطقه را ندارند.وی به رییس جمهوری آذربایجان گفت: زیاد به پهپادهای اسباب‌بازی صهیونیست‌ها دل خوش نکند چون پهپادهای جبهه مقاومت سالها است خواب را از چشمان اسراییل ربوده است.
راستی تاکید کرد: عدم تعیین تکلیف بعضی از استانداران و به تبع آن فرمانداران خلاء مدیریتی به وجود آورده است. لازم است با اقدام انقلابی وزیر کشور این موضوع حل شود، معاون اول و وزرای دولت سیزدهم توجه کنند عدم تعیین تکلیف معاونت‌ها و مدیران کل باعث آشفته بازار در قیمت‌ها شده است. مردم انتظار داشته و دارند که دولت سیزدهم، مخصوصا رییس جمهوری بتوانند در کمترین زمان به آشفته بازار قیمت ها سر و سامان دهند اما آنچه هر روز به قیمت‌ها افزوده می‌شود و مردم از این بابت نگرانند.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از ایرنا، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به وزیر جهاد کشاورزی گفت: نداشتن مرکز خرید تضمینی و صادرات در استان‌ها، باغداران و کشاورزان را متضرر کرده است، لازم است در هر استانی مرکزی برای خرید تضمینی و صادرات محصولات باغداران و کشاورزان ایجاد شود تا کشاورزان بتوانند از طریق این مراکز محصولات خود را به کشورهای و استان‌های هدف برسانند این انتظار را از وزیر جهاد کشاورزی داریم زیرا وی در کمیسیون کشاورزی مجلس از نزدیک این مشکلات را درک کرده است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۸:۱۶ ق.ظ

دیدگاه


یک + 2 =