نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:

مسئولان فرودگاهی تاکنون گامی برای تحقق مطالبات مردم آذربایجان غربی برنداشته‌اند

مسئولان فرودگاهی  تاکنون گامی  برای تحقق مطالبات  مردم آذربایجان غربی  برنداشته‌اند

گروه خبر:نماینده مردم ارومیه در مجلس، وضعیت پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهید باکری ارومیه را حاکی از نبود توازن در توزیع عادلانه پروازها توسط مسئولان فرودگاهی دانست.
به گزارش آراز آذربایجان،سید سلمان ذاکر ، با انتقاد از عدم توجه مسئولان وزارت راه و شهرسازی و فرودگاهی به وضعیت پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهید باکری ارومیه، گفت: تعداد پروازها از این فرودگاه حاکی از نبود توازن در توزیع عادلانه پروازها توسط مسئولان فرودگاهی در این حوزه است که هنوز نتوانسته‌اند با برنامه‌ریزی مناسب با شرکت‌ها هماهنگ شوند تا مطالبات مردم استان را محقق کنند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هم‌اکنون برخی استان‌ها در طول روز ۲۰ پرواز و برخی استان‌ها یک پرواز دارند که نوعی بی‌عدالتی آشکار و اقدامی برخلاف قانون اساسی است.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: این وضعیت باعث گلایه‌مندی تجار، بازرگانان و مردم این استان شده است به ویژه افرادی که بیمار هستند و نیاز است به طور مستمر برای درمان از طریق خطوط هوایی تردد داشته باشند چرا که استان آذربایجان غربی مسافت زیادی تا پایتخت دارد و طی این مسیر حدود ۱۰ ساعت به طول می‌انجامد.
عضو مجمع آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: متاسفانه برغم تذکرهای متعددی که در این زمینه به مسئولان مربوطه داده‌ایم اما تاکنون هیچ اقدام عملی از سوی مسئولان فرودگاهی و وزارت راه و شهرسازی برای رفع این مشکل مشاهده نکرده‌ایم./

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۶ ق.ظ

دیدگاه


4 × = سی دو